gardeshban.ir

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/04/20 در محورهای کرج-چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.
کد خبر: ۵۴۴۹۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱-1401 April 19
گردشبان (gardeshban.ir) :



ایمان‌ محرابی‌نیا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ ثبت بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات 19 تا 20 

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2451 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 5.5 درصد کاهش‌ نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 9.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* ترافیک سنگین در محور کندوان

وی بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر - ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌رفت و برگشت‌ حدفاصل گرماب تا نساء نشان می‌دهد؛ در دیگر محورهای تهران-شمال در حال حاضر ترافیک خاصی نداریم.

محرابی‌نیا درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت:‌ در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* 3 جاده ‌پرتردد کشور در شبانه‌روز گذشته

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌کرج-قزوین با 156 هزار تردد آزادراه‌ ‌تهران-کرج‌ با 151 هزار تردد و آزادراه ‌کرج-تهران‌ با 147 هزار تردد، ثبت شد.

* 7 جاده به دلیل نداشتی ایمنی مسدود است

وی درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

محرابی‌نیا اضافه کرد: همچنین محور هشتگرد - طالقان، محور لاسم - ارجمند در استان مازندران و محور ریگان - ایرانشهر به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

* ‌محدودیت ترافیکی محورهای گردشگری/ هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/04/20 در محورهای کرج-چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز ‌از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 ‌امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز یکشنبه ‌19 تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 ‌از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء‌ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان ‌تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ ممنوع است همچنین در محور هراز تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد ‌کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ 6 الی 24 امروز و دوشنبه پیش‌ِ رو در محور هراز ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس‌ تردد انواع تریلرها و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز ممنوع است.

در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس‌ تردد انواع تریلرها و کامیون‌ غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز ممنوع است.

منبع: فارس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار