gardeshban.ir

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: یک رام قطار مسافری در مسیر یزد-مشهد از نوع ۴ تخته ویژه با نام «سبز نوین» اخیراً توسط این شرکت مورد بازسازی کامل قرار گرفته و در این مسیر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۴۵۰۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱-1401 April 19
گردشبان (gardeshban.ir) :



در راستای تکریم زائران بارگاه ثامن الحجج-حضرت امام رضا (ع) - و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان یزد شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا قطار یزد_مشهد و بالعکس را راه‌اندازی کرد.

«علیرضا علی‌سلیمانی» در خصوص این قطار ۴ ستاره گفت: ظرفیت این قطار ۳۲۰ نفر بوده که شامل ۱۰ واگن ۳۲ نفره است و دارای امکانات مطلوبی همچون تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری و ... است.

وی با تأکید بر اینکه این قطار در آستانه اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت از تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: هموطنان برای خرید بلیت این قطار علاوه بر سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سامانه ارتباط با مشتریان با تلفن ۱۵۳۹ می‌توانند  از مراکز فروش و وب سرویس‌های مجاز نیز اقدام کنند.

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطارهای رجا می‌توانند از طریق تلفن ۱۵۳۹ به‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار