gardeshban.ir

هتل الحل ویوز مسقط عمان دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند.
کد خبر: ۵۴۵۲۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱-1401 April 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل الحل ویوز مسقط عمان یک هتل ۳ ستاره در شهر مسقط کشور عمان است که نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی مسقط، آن را به یکی از مناطق برجسته و مکان‌های مورد علاقه برای مسافران تجاری و تفریحی تبدیل کرده است. این هتل در امتداد خط ساحلی واقع شده است و از همین جهت دسترسی آسان مهمانان را به ساحل زیبای دریای عمان برای آنان فراهم می‌کند. 

در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از این هتل مرکز تفریحی الموج قرار گرفته است که با دارا بودن فضاهای سبز، مسیرهای پیاده‌روی، ورزش‌های آبی، خرده‌فروشی‌ها و رستوران‌ها و کافه‌های هیجان‌انگیز، می‌تواند تجربه بسیار لذت بخشی را از سفر به شهر مسقط برای مسافران فراهم کند. مسقط یکی از معروف‌ترین شهر‌های توریستی کشور عمان است که به دلیل نزدیک بودن به ایران، از سمت گردشگران ایرانی نیز بسیار مورد توجه قرار دارد.

این شهر با داشتن بناهای تاریخی فراوان از جمله قلعه الجلالی مسقط، کاخ سلطنتی قصرالعام و... و طبیعت زیبا بدون شک می‌تواند نظر مسافران را به خود جلب کند و تعطیلاتی فوق العاده زیبا را برای آن‌ها رقم بزند. اگر شما نیز مایل به سفر به این شهر و گشت و گذار در زیبایی‌های آن هستید، می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما خارجی به شهر زیبای مسقط سفر کنید و با اقامت در Al Hail Waves Hotel Musca سفری متفاوت و جذاب را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل الحل ویوز مسقط عمان

پس از اقامت در هتل الحل ویوز مسقط عمان متوجه خواهید شد که امکانات ارائه شده در این هتل بسیار بیشتر از یک هتل ۳ ستاره است و بدون شک از حضور در آن راضی خواهید بود. این هتل یک منظره بسیار زیبا رو به دریای عمان دارد و مهمانان می‌توانند با نشستن در تراس هتل از این مناظر زیبا لذت ببرند و اوقات فراغت خوشی را در هتل تجربه کنند. 

تمامی استخر‌های سرپوشیده در این هتل برای مهمانان رایگان هستند و در کنار آن‌ها امکاناتی مانند صندلی‌های ساحلی و حوله‌های استخر نیز برای مسافران فراهم شده است. این هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند متناسب با هر سلیقه‌ای که دارند، غذای مورد علاقه خود را در رستوران این هتل پیدا کنند. یک مرکز تناسب اندام کوچک در هتل وجود دارد که می‌تواند محیط مناسبی را برای ورزش‌های سبک در طول مسافرت برای مهمانان فراهم کند. علاوه بر آن Al Hail Waves Hotel Muscat دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل الحل ویوز مسقط عمان

هتل الحل ویوز مسقط عمان دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. کارکنان این هتل صمیمی و خوش برخورد هستند و همواره سعی می‌کنند که نیاز مهمانان را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند. هتل دارای خدمات خانه داری است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو برای مسافران فراهم شده است و مهمانان از این جهت نیز مشکی نخواهند داشت. 

خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مسافران قرار دارند و ارز مورد نیاز آن‌ها را در محل برایشان فراهم می‌کنند. تمامی مناطق هتل مجهز به اینترنت است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این هتل دارای خدمات کرایه خودرو نیز است و امکان گشت و گذار و تفریح به وسیله خودرو شخصی را نیز برای مسافران فراهم می‌کند. از دیگر خدمات موجود در Al Hail Waves Hotel Musca می‌توان به خدمات دربان، صندوق امانات، سرویس اناق، ترانسفر فرودگاهی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی

واحدهای اقامتی هتل الحل ویوز مسقط عمان بزرگ هستند و نسبت به یک هتل ۳ ستاره فضای بسیار خوب و دوست داشتنی، همراه با امکانات رفاهی مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهند. اتاق دوقلو استاندارد، اتاق استانداردکینگ، اتاق دولوکس با منظره دریا، اتاق خانوادگی و سوئیت لوکس از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه هستند که امکاناتی را مانند تلویزیون، کتری برقی، تهویه مطبوع، میز کار، صندوق امانات و… را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا Al Hail Waves Hotel Muscat

فاصله هتل تا مرکز تفریحی الموج مسقط: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل الموج: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل سیب: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مسقط: ۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز گلف المحا: ۱۲.۷ کیلومتر


هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat

هتل Al Hail Waves Hotel Muscat
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار