gardeshban.ir

مدیرعامل بانک ملی ایران با انتشار پیامی، فرا رسیدن زادروز حکیم محمدبن موسی خوارزمی و روز فناوری اطلاعات را بر تلاشگران این عرصه در بانک و شبکه بانکی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۵۶۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱-1401 April 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز فناوری اطلاعات


به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام دکتر محمدرضا فرزین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور و بازوی توانمند دولت همواره نقشی بی بدیل در کمک به توسعه، تحولات زیربنایی و پیشرانی عرصه های مختلف ایفا کرده است که بی شک نقش و حضور نخبگان و دانش‌آموختگان آن در خلق ایده های نو بر کسی پوشیده نیست.

بانک ملی ایران با تکیه بر نیروهای جوان و متخصص و همچنین استراتژی‌های فناورانه خود، توسعه و تحول دیجیتال و همچنین رسیدن به نئوبانک را از مهم‌ترین اهداف خود در سال 1401 قرار داده و تمام توانایی و توجه خود را در راستای اعتلای دانش و فناوری اطلاعات در عرصه بانکی به کار می گیرد.

یقینا در عصر بانکداری الکترونیک، بخش فناوری اطلاعات یکی از اثرگذارترین و مهم ترین حوزه های صنعت جدید بانکداری است و توسعه محصولات نوین بانک ملی ایران، گسترش بانکداری دیجیتال و ارتقای سطح خدمات دهی به نظام بانکی کشور و هموطنان گرانقدر یقینا با تکیه بر همت والای نیروهای پرتلاش و زحمتکشی که در بانک و نهادهای وابسته به آن خدمت می کنند، امکان پذیر خواهد بود.

این روز پرافتخار را به نمایندگی از همه همکارانم در بانک ملی ایران، بر فناوران و فرهیختگان عرصه فناوری اطلاعات بانک و شبکه بانکی کشور تبریک گفته و آرزوی توفیق و بهروزی دارم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار