gardeshban.ir

شرکت هواپیمایی کیش از مسافران پرواز مشهد- رشت که به دلیل نقص فنی در هواپیمای ایرباس این شرکت مجبور به بازگشت به فرودگاه مشهد شدند عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۵۴۶۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱-1401 April 25
گردشبان (gardeshban.ir) :



روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش در اطلاعیه‌ای آورده است: به اطلاع می‌رساند که این پرواز ظهر روز، ۲۴ تیر در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه پس از تکمیل فرآیند سوار شدن مسافران به هواپیما، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد را به مقصد فرودگاه سردار جنگل رشت ترک کرد.

این اطلاعیه می‌افراید: پس از بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه مشهد، خلبان متوجه افزایش دما می‌شود که در راستای پروتکل‌های سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت کیش ایر با توجه حداکثری به حفظ ایمنی پرواز به‌منظور انجام بررسی‌های اطمینان بخش با توجه به امکانات بیشتر فرودگاه مشهد نسبت به فرودگاه رشت، پس از اطلاع رسانی و ارائه توضیحات به مسافران، به‌صورت کاملا ایمن و نرمال به فرودگاه مشهد بازگشته و به زمین می‌نشیند.

بر اساس اعلام این شرکت هواپیمایی، پس از فرود هواپیما جهت آسایش بیشتر، مسافران به ترمینال منتقل و در زمان ارزیابی فنی هواپیما مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

با طولانی شدن روند بررسی‌ها نیز مسافران به هتل منتقل شده و شب گذشته را در مشهد مقدس مهمان هواپیمایی کیش ایر بودند، تا سحرگاه شنبه هواپیمای جایگزین آنان را به مقصد رشت برساند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار