gardeshban.ir

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول خبرداد/
به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی و رفع مشکلات پیش‌آمده در روند توزیع روغن‌های دیزلی و بنزینی و پاسخ به نیاز بازار، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش حجم تولید و عرضه این محصولات در ماه‌های پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱-1401 April 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
تداوم افزایش تولید و عرضه روغن‌های دیزلی و بنزینی

به گزارش گردشبان، محمد حسینی مدیرعامل این شرکت گفت: با توجه به این که روغن‌موتور یک کالای استراتژیک و مهم محسوب می‌شود و در صورت کمبود آن ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری دچار اختلال خواهد شد، بنابراین در تلاش هستیم تا با افزایش تولید و عرضه انواع روغن‌موتور مطابق با نیازهای روز بازار، مشکلات پیش‌آمده در روند توزیع انواع روانکار را مرتفع کنیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تولید روانکارهای موتوری در خرداد ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل طبق آمار منتشر شده در کدال افزایش ۲۰درصدی به ثبت رسیده است. همچنین با توجه به نیاز و چالش بازار از ابتدای خرداد تا 21 تیرماه، افزایش 38درصدی عرضه محصولات دیزلی نسبت به دو ماه ابتدای سال را داشته‌ایم و بنا داریم ماه‌های آینده نیز در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و با تلاش شبانه‌روزی کلیه همکاران، سطح تولید و فروش را با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت بالا نگه داریم.

وی در خصوص برنامه عرضه مستقیم محصولات تصریح کرد: به منظور امنیت خاطر و رضایت بیشتر جامعه، بخصوص مصرف‌کنندگان محصولات بنزینی و دیزلی ضمن تقویت پخش فروش مویرگی خود، با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی اقدام به عرضه مستقیم محصولات پرمصرف دیزلی با قیمت مصوب در پایانه‌های حمل و نقل سراسر کشور نموده‌ایم. این طرح در شهرهای تبریز، یزد، اراک، همدان، زاهدان، اصفهان، قزوین، شیراز، چابهار، دزفول، گیلان و ایلام انجام شده و با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم طی هفته‌های آتی این عرضه در شهرهای دیگر نیز انجام می‌شود.

حسینی در خصوص نظارت بیشتر در حوزه فروش بیان کرد: ضمن تاکید بر حذف واسطه‌گری و جلوگیری از ایجاد ویژه‌خواری‌های جدید با سوء استفاده از شرایط بازار، اهتمام بر تولید و توزیع حداکثری محصولات با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و نظارت دقیق در این امر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پایان گفت: تولید محصولاتی به روز و با تکنولوژی بالا و قابل رقابت از لحاظ کیفیت با بازارهای جهانی از برنامه‌های اساسی ما است که با خرد جمعی، تلاش و خودباوری، خواهیم توانست گام‌های بلندی در توسعه سهم بازار و شکستن رکورد سود، تولید، فروش و صادرات محصول نهایی در ایرانول برداریم و رضایت حداکثری سهامداران و مشتریان را جلب کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار