gardeshban.ir

هتل سه ستاره مرین واقع در ایروان، ۲.۷ کیلومتر از تئاتر اپرا و باله ارمنستان فاصله دارد.
کد خبر: ۵۴۶۳۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱-1401 April 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سه ستاره مرین واقع در ایروان، ۲.۷ کیلومتر از تئاتر اپرا و باله ارمنستان فاصله دارد. ایروان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ارمنستان و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که مسکونی شده است. 

ایروان در کنار رودخانه هرازدان واقع شده است و مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی این کشور است. در همه جای شهر می‌توانید آبرسانی با آب آشامیدنی یا فواره آب آشامیدنی را پیدا کنید که در زبان ارمنی «پولپلاک» نامیده می‌شود. به طوری که در اینجا دیگر نیازی به خرید بطری آب و خرج کردن پول ندارید. 

میدان جمهوری، پارک عشاق، موزه تاریخ ارمنستان و آبشار ایروان از جمله جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. بازار Vernissage و Rio Mall ارزش بررسی دارند. 

کسانی که مایل به تجربه زیبایی‌های طبیعی این منطقه هستند می‌توانند پارک پیروزی و باغ گیاه شناسی ایروان را کشف کنند. ایستگاه اتوبوس ۲۶ در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از هتل مرین قرار دارد. 

نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس است که ۱۲.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای ایروان و سفر به ارمنستان می‌توانید با رزرو هتل Hotel Merien Yerevan اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل مرین ایروان

این هتل ۳ ستاره دارای خدمات اتاق، انبار چمدان و میز تور است. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک است. صندوق امانات هتل برای آسودگی خاطر میهمانان آماده ارائه خدمات است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. 

اجاره خودرو در این هتل امکان‌پذیر است. ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. کشیدن سیگار فقط به فضاهایی که برای سیگار کشیدن مجاز است محدود شده است. هتل بسیار تمیز بوده و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. 

کارکنان با اخلاق و کارآزموده هتل Hotel Merien Yerevan به زبان‌های انگلیسی، ارمنی و روسی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، قیمت مناسب، نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در ایروان ارمنستان به شمار می‌آیند.

امکانات تفریحی هتل

برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی، آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Hotel Merien Yerevan عبارتند از:

• اتاق کینگ لوکس
• اتاق توئین استاندارد
• سوئیت جونیور
• اتاق یک نفره
• اتاق دبل
• آپارتمان
• اتاق دبل یا توئین اقتصادی
• اتاق خانوادگی

این اقامتگاه دارای ۱۱ اتاق مجهز به تهویه مطبوع است. تمامی اتاق‌های هتل دارای کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله هستند. هتل مرین دارای واحدهای خاصی است که دارای بالکن هستند و هر اتاق دارای اینترنت بی سیم رایگان و کتری است. واحدها یک یخچال برای میهمانان فراهم می‌کنند. ماساژ داخل اتاق، اتو و میز اتو را می‌توان درخواست کرد.

رستوران هتل

هتل مرین فاقد رستوران است. صبحانه‌های قاره‌ای همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ظهر با پرداخت هزینه در دسترس هستند. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های نزدیک اطراف مراجعه کنید. برای صرف نوشیدنی و عصرانه نیز می‌توانید به بار هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل مرین ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ماتناداران ایروان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد (هزار پله) ایروان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا تئاتر اپرا و باله ارمنستان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نسل کشی ارامنه: ۴.۱ کیلومتر


هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan

هتل Hotel Merien Yerevan
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار