gardeshban.ir

نشست یک روزه بررسی عملکرد سه ماهه بودجه ۱۴۰۱ سازمان‌های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۰۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱-1401 April 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
نشست گزارش عملکرد سه ماهه بودجه ۱۴۰۱ سازمان‌های مناطق آزاد


این نشست با حضور قائم مقام دبیر و معاون برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی دبیرخانه شورایعالی، مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی و مدیران برنامه و بودجه سازمان‌های مناطق آزاد کیش، قشم، چابهار، ارس، اروند، انزلی برگزار شد.

قائم مقام دبیر و معاون برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، برگزاری این نشست را اقدام نوآورانه‌ای عنوان کرد و گفت: این نشست اختصاصی براساس اهتمام دبیرخانه شورایعالی در دوره جدید و به منظور پایش دقیق‌تر بودجه و همچنین بررسی چرایی وضعیت عملکرد مناطق آزاد کشور برگزار شد.

حمید برومند افزود: پایش بودجه در حین اجرای بودجه، اقدام بسیار ارزشمندی است که متولیان امور را به میزان تحقق بودجه پیش بینی شده (مصوب)، دلایل عدم تحقق و به عبارتی دیگر انحرافات احتمالی، آگاه می‌سازد.

گفتنی است؛ با توجه به اهمیت گزارشِ عملکرد بودجه، مطابق با نظر قائم مقام دبیر و معاون برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی دبیرخانه شورایعالی، تدوین گزارش عملکرد بودجه سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ در دستور کار مدیریت برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی قرار گرفت و با تعامل مشترک دبیرخانه شورایعالی و حوزه بودجه مناطق آزاد کشور به نتیجه رسید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار