gardeshban.ir

هتل آرت یکی از هتل‌های خوب و اقتصادی در شهر باتومی گرجستان است. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی دارد که به راحتی می‌توانید از تمامی جاهای دیدنی شهر باتومی بازدید کنید.
کد خبر: ۵۴۷۵۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آرت یکی از هتل‌های خوب و اقتصادی در شهر باتومی گرجستان است. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی دارد که به راحتی می‌توانید از تمامی جاهای دیدنی شهر باتومی بازدید کنید، مطمئناً از این سفرتان پشیمان نخواهید شد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق شده و به فکر خرید بلیط هواپیما خواهید بود. 

برخی از جاهای دیدنی مشهور در شهر باتومی عبارت‌اند از مجسمه علی و نینو، بلوار باتومی، کلیسای جامع مادر مقدس، دلفیناریوم باتومی، باغ گیاه‌شناسی باتومی و چندین جای دیگر. 

با توجه به موقعیت جغرافیایی این هتل در عرض ۸ دقیقه پیاده‌روی به ساحل باتومی دسترسی خواهید داشت، زیرا این فاصله حدوداً یک کیلومتر است که به راحتی قابل‌دسترس است. همچنین تا پیازا ۱.۷ کیلومتر و تا میدان اروپا ۱.۸ کیلومتر و تا مجسمه مدیا ۱.۸ کیلومتر فاصله وجود دارد که بازدید از همه این‌ها به گردشگران توصیه می‌شود. 

سایر جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به هتل Art Hotel Batumi در شهر باتومی عبارت‌اند از موزه مردم‌شناسی، کلیسای جامع مادر مقدس و مسجد باتومی. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی باتومی است که با پنج کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است. 

از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آرت باتومی

از میان امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از مسافران استقبال می‌کنند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. اینترنت وای فای به صورت رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ هتل Art Hotel Batumi در محلی نزدیک دایر گردیده شده و با رزرو قبلی و پرداخت هزینه مربوطه قابل‌استفاده است. کارکنان هتل آرت به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی تسلط دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید.

امکانات تفریحی هتل

از میان امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به اتاق بازی اشاره کرد تا کودکان در هنگام اقامت سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل به طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. با توجه به اینکه هتل آرت دارای دو نوع اتاق است، بنابراین در هنگام انتخاب اتاق دقت نمایید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد و اتاق دوبل دلوکس. با توجه به اینکه در داخل اتاق آشپزخانه اختصاصی قرار داده‌شده است، در داخل آشپزخانه می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، اجاق‌گاز و کتری برقی بهره‌مند شوید. 

در بخش نشیمن اتاق‌ها نیز می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی و فرش استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها دارای پنجره‌ها و دیوارهای عایق صدا هستند، همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Art Hotel Batumi افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا داشته و سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و کمد لباس. همه واحدهای اقامتی دارای حمام اختصاصی مجهز هستند.

رستوران هتل

با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح سرو می‌شود.
فاصله هتل آرت باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۱۰۰ متر
فاصله تا مجسمه مدیا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک باتومی: ۲.۴ کیلومتر


هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi

هتل Art Hotel Batumi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار