gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که تردد از جاده هراز از امروز تا چهارم مردادماه ممنوع است.
کد خبر: ۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
جاده هراز بسته شد/ ترافیک پرحجم در مقاطعی از چالوس


سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: طبق آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور، تردد از محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا چهار مرداد ماه ممنوع است.

 وی با بیان اینکه کارگاه جاده‌ای و عملیات عمرانی منجر به انسداد محور شده گفت: محور هراز  از اول تا چهارم مردادماه ، به صورت ۲۴ ساعته به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک حاکی از ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا نساء است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز گزارش شده است و در دیگر محورهای مواصلاتی ترافیک بدون هیچ گره و مشکلی به آرامی در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای مسدود شریانی کشور نیز گفت: دو محور ریگان - ایرانشهر و ایرانشهر - دلگان - زهکلوت  دو محور شریانی مسدود هستند و محورهای هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند نیز در وضعیت انسداد فصلی قرار دارند.

وی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: هیچ مداخله جوی خاصی در محورهای مواصلاتی کشور گزارش نشده است، اما با توجه به گرمای هوا لازم است که رانندگان با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کرده و حتما دستکم به ازای هر دو ساعت رانندگی، حدود یک ربع استراحت کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار