gardeshban.ir

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه جاده هراز همچنان بسته است، گفت: در جاده‌های منتهی به پایتخت نیز حجم بالای ترافیک گزارش شده است.
کد خبر: ۵۴۷۸۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
مه‌گرفتگی در ارتفاعات چالوس و فیروزکوه/ بارش باران در برخی از محورهای مازندران


سرهنگ احمد شیرانی اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد از محور هراز به صورت رفت و برگشت تا چهارم مرداد ماه ممنوع است‌ و طی این مدت تردد از دو محور چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود که همین امر نیز سبب افزایش نسبی حجم تردد از این دو محور شده است.

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پورکان، گرماب، نساء و سیاه بیشه گزارش شده است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و در برخی مقاطع محور شهریار – تهران نیز وجود دارد.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده مترو وردآورد نیز مشاهده می‌شود و در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در حال انجام است.

وی درباره انسداد شریانی جاده‌ها گفت: محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود در کشور است و محورهای هشتگرد - طالقان و لاسم – ارجمند نیز در محور دارای انسداد فصلی هستند.

شیرانی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و محور فیروزکوه نیز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند. همچنین بارش باران در برخی محورهای استان مازندران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار