gardeshban.ir

رستوران گروتا پالازس (Grotta Palazzese) درکنار دریای زیبای آدریاتیک در ایتالیا قرار گرفته است و منظره بسیار زیبا و دیدنی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.
کد خبر: ۵۴۸۵۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایتالیا یکی از محبوب ترین کشورهای جهان از نظر توریست ها است و سالیانه میلیون ها توریست به شهرهای مختلف آن سفر می کنند. 

رستوران گروتا پالازس (Grotta Palazzese) درکنار دریای زیبای آدریاتیک در ایتالیا قرار گرفته است و منظره بسیار زیبا و دیدنی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. رستوران گروتا پالازس از دل صخره های آهکی کنده شده و منظره ی دریای آدریاتیک را در پیش رو دارد.

این رستوران در غاری آهکی نزدیک شهر پولیگنانو آ ماره (Polignano a Mare) در جنوب ایتالیا تاسیس شده است. این غار از زمان نو سنگی به جا مانده است. سابقاً از مستعمره های یونان بوده است و از قرن هفدهم میلادی مورد استفاده اشراف بوده است، ولی حالا تبدیل به یک هتل رستوران شیک و رمانتیک شده است.

این رستوران بسیار جذاب و منحصر بفرد است. رستوران گروتا پالازس در محلی قرار گرفته که مشابه آن در هیچ جای جهان وجود ندارد. این محل قرن ها است که بازدیدکنندگان را مسحور زیبایی خود کرده است.

این رستوران بی‌نظیر که مشرف به مناظری جذاب است خاطره‌ای فراموش نشدنی از صرف شام برایتان به یادگار می‌گذارد. بی‌شک این رستوران ایتالیایی در تمام دنیا درنوع خود بی‌نظیر است و امتیاز معتبر و نادر برخورداری از خیره‌کننده‌ترین مناظر را به خود اختصاص داده است.

رستوران گروتا پالازس ، رستورانی بدون دیوار است و 22 متر بالاتر از دریا در هوایی عالی با صدای امواج غذا خود را ارائه می دهد. این مکان حدود 10 هزار سال پیش خالی از سکونت بود و یونانیان در ان می زیستند.. رستوران گروتا پالازس، قرن هاست که مکانی لوکس و رمانتیک برای صرف غذا ثروتمندان جهان است و بازدیدکنندگان را مسحور زیبایی خود کرده است.



گروتا پالازس؛ رستوران غاری و بی نظیر در ایتالیا+ عکس

گروتا پالازس؛ رستوران غاری و بی نظیر در ایتالیا+ عکس

گروتا پالازس؛ رستوران غاری و بی نظیر در ایتالیا+ عکس



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار