gardeshban.ir

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: چهار مرز مهران، چذابه، شلمچه و خسروی برای خروج زائران عتبات عالیات در ماه محرم آماده شده است.
کد خبر: ۵۴۸۶۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
اعزام زائران اربعین از مرز‌های چهارگانه


سردار حسین اشتری در ساری گفت: تمهیدات لازم برای امنیت و کنترل ترافیک خودرو‌های شخصی و عمومی برای اعزام زائران اربعین در مرزها انجام و برای صدور گذرنامه نیز هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و پلیس شده است.

او افزود: با مسئولان کشور عراق نیز رایزنی‌هایی برای تسهیل در اعزام زائران عتبات عالیات همانند قبل از کرونا اندیشیده شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب مشغول به تحصیل که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند می‌توانند با ارایه گواهی اشتغال به تحصیل و هماهنگی پلیس گذرنامه خروج از کشور  دریافت کنند.

سردار حسین اشتری گفت: افزایش هزینه برای اخذ گذرنامه شایعه است و هزینه صدور گذرنامه هیچگونه افزایشی نداشته است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: تلاش می‌کنیم تا مقررات لزوم داشتن اعتبار شش ماه گذرنامه برای خروج زائران را به یک ماه کاهش بدهیم تا شهروندانی که گذرنامه آن‌ها یک ماه اعتبار دارد نیز بتوانند از فرصت سفر به عتبات عالیات استفاده کنند.

او افزود: خدمات هوشمند پلیس برای تسهیل در دریافت گذرنامه نیز در دست اجرا است تا متقاضیان از طریق سامانه پلیس من درخواست خود را ثبت و گذرنامه را در درب منزل تحویل بگیرند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار