gardeshban.ir

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با ابراز این که ظرفیت های بخش های مختلف مدیریتی کشور در نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 گرد هم آمده اند، اظهارداشت: این نمایشگاه فضایی فراهم کرده که تمامی مدیران کشور در بخش های مختلف گردهم آیند تا با رویکرد نوآوری و تبادل اطلاعات و انتقال دانش روز منجر به خلق ارزش در اقتصاد کشور شوند.
کد خبر: ۵۴۸۶۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هم افزایی و همکاری مدیران زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم می کند


محمد شیریجیان با حضور در نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران، نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 را نشانگر رشد مدیریت در ایران دانست و افزود: در این نمایشگاه مدیران با شبکه سازی، تعامل و شناخت صحیح از نیازهای یکدیگر با هم افزایی لازم مشکلات را حل خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان این که شناخت دقیق از نیازهای کشور به سرعت حل مشکلات کشور کمک خواهد کرد، گفت: در این نمایشگاه نظام تامین مالی برای رشد و توسعه اقتصاد کشور در کنار نظام تولید است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در حقیقت میان مدیران کشور حلقه وصلی است که مدیران با کمک از ایده و دانش روز مدیران دیگر به حل مشکلات کشور کمک می کنند.

شیریجیان با اشاره به این که این نمایشگاه عرصه ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و  گروه های مردمی است، افزود: جنبه مثبت این نمایشگاه حضور پرشور شرکت های دانش بنیان در نشان دادن ظرفیت شان در کمک به دولت برای حل مشکلات است که ما با برنامه ریزی های مختلف درصدد بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های پیش آمده در ارتباط با این شرکت ها هستیم .

وی با اشاره به نویدبخش بودن این نمایشگاه خاطرنشان کرد: ضرورت هم‌افزایی و ایجاد ارتباط مؤثر که شعار این رویداد است، می‌تواند به مدیران کمک کند تا از اقدامات یکدیگر مطلع شوند و نیروی خود را در بخش های دیگر برای کارهای اثرگذار ملی بکار گیرند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار