gardeshban.ir

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی با صبر و حوصله رانندگی کنند.
کد خبر: ۵۴۸۷۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
ترافیک در جاده کندوان سنگین شد


سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشـت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده های پل زنگوله، سیاه بیشه و هزار چم ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی همچنین از مسدود شدن جاده هراز به علت بارش سنگین باران و وقوع سیلاب محلی و ورود گل و لای به داخل جاده تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت که ماموران راهداری در تلاش هستند تا این مسیر هرچه زودتر بازگشایی شود.

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده باران و محور چالوس و آزاد راه تهران شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است، افزود: تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال و همچنین جاده فیروزکوه عادی و روان در جریان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

مرکز مدیریت راه های کشور با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در جاده های مازندران را از روز چهارشنبه پنجم مردادماه تا روز شنبه هشتم مرداد ماه اعلام کرد که بر اساس آن تردد موتورسیکلت در این مدت از محورهای کرج، چالوس، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

طبق این اطلاعیه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه هفتم مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود. همچنین به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل در جاده هراز ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲  همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود. همچنین تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه پنجم مردادماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم مردادماه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار