gardeshban.ir

داریوش ارجمند هنرمند کشورمان به‌عنوان سفیر گردشگری استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۵۴۸۸۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 06
گردشبان (gardeshban.ir) :



شامگاه چهارشنبه ۵ مردادماه در مراسم شب فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد تهران داریوش ارجمند از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و شهردار کرمانشاه به عنوان سفیر فرهنگی، هنری و گردشگری استان معرفی شد. 

ارجمند در این مراسم اظهار کرد: کرمانشاه همواره در مردانگی و فتوت انسان‌های بزرگی را به کشور تقدیم کرده است و امروز خوشحالم که نماینده‌ای برای این استان هستم.

وی افزود: آنچه را که ما در مورد فداکاری‌های مردم کرمانشاه در دفاع مقدس شنیده‌ایم بخشی از خصایص ویژه مردمان این دیار است، اما در میان همه این‌ها آن چیزی که شما در میان مردم هستید خیلی مهم است، شما جنگیدید و در جنگ پیروز شدید، نفاق را تمام کردید و همچنان در دل مردم ایران به عنوان پهلوان حضور دارید.

این هنرمند برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون ایران ادامه داد: هرچند که الان این افتخار را دارم که همشهری شما باشم، اما من همواره خود را کرمانشاهی دانسته‌ام.

در این مراسم همچنین سید مظفر عبدالله از سرمایه‌گذاران غیر بومی استان نیز که سال‌ها در حوزه کارآفرینی فعالیت داشته است، از سوی شهردار کرمانشاه به عنوان شهروند افتخاری این شهر معرفی شد. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار