gardeshban.ir

هتل ونسا یکی از هتل‌های بسیار معروف در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی و موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران خاصی دارد.
کد خبر: ۵۴۹۰۲
تاریخ انتشار : شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ونسا یکی از هتل‌های بسیار معروف در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی و موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران خاصی دارد، مخصوصاً زوج‌های جوان در هنگام سفر به شهر تفلیس و خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل خودشان را برای سفری ایده آل آماده می‌کنند. با توجه به اینکه در این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ را تماشا خواهید کرد، همچنین برای سرگرمی می‌توانید به باغ و اطراف هتل مراجعه کنید. 

با اقامت در این هتل می‌توانید به سالن تئاتر و باله اپرای تفلیس در عرض ۴ کیلومتر دسترسی داشته باشید و تئاتر روستاولی با ۴.۱ کیلومتر فاصله از هتل Venesa Hotel Tbilisi واقع‌شده است. همچنین قلعه ناریکالا با ۷ کیلومتر فاصله از این هتل جزو جاهای دیدنی مشهور شهر تفلیس است. 

فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در ۱۷ کیلومتری این هتل قرار دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنا، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ونسا تفلیس

با توجه به اینکه در این هتل قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر است، در لابی هتل می‌توانید از روم سرویس و تور گردشگری برای گشت‌وگذار بهره‌مند شوید. بهتر است در جریان باشید که در این هتل دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر نیست و پارکینگ این مجموعه رایگان بوده و در محلی نزدیک به هتل Venesa Hotel Tbilisi واقع‌شده است. 

این پارکینگ نیازی به رزرو ندارد. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. کارکنان نیز به زبان‌های انگلیسی، فارسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند. همین امر سبب گشته تا هم‌وطنان ما در هنگام سفر به این هتل احساس رضایت کنند و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق شوند.

امکانات تفریحی هتل

از خدمات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل ونسا می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که به صورت فصلی دایر می‌شود. چندین سرگرمی ارائه‌شده دیگر در این هتل عبارت‌اند از ورزش‌های زنده و انواع موسیقی‌ها و اجرای زنده که لحظات خوشی را برای مسافران فراهم می‌کنند. برای کودکان زمین‌بازی سرپوشیده و روباز دایر شده است. استخر موجود در داخل این هتل برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و بدون نیاز به پرداخت هزینه و به صورت رایگان می‌توانید از استخر Venesa Hotel Tbilisi بهره‌مند شوید. ساعت کاری این استخر نیز ‌همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده با چشم‌انداز باغ، اتاق دوبل با تخت اضافی، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل خانواده، اتاق توئین یا دوبل با تراس و اتاق تریپل استاندارد. با اقامت در اتاق‌های این مجموعه می‌توان چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ، شهر و استخر را تماشا کنید. 

در هتل ونسا اتاق‌ها شامل میز کار بوده و در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا و کمد لباس در داخل اتاق‌های هتل Venesa Hotel Tbilisi تعبیه‌شده است. برخی از اتاق‌ها شامل فضای نشیمن هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند در سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو و بالکن.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای انگلیسی و ایرلندی را در وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. همچنین برای وعده‌های ناهار، شام و میان وعده انواع غذاها به صورت منویی سرو می‌شود.

فاصله هتل ونسا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان هروس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش تلفیس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: ۶.۶ کیلومتر


هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi

هتل Venesa Hotel Tbilisi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مسافرم
|
-
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
ممنون ولی هتل خوبی نیست
سهیلا نصیری
|
-
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
این هتل خیلی فرق کرده، من ۳ سال پیش به تفلیس سفر کردم و به این هتل رفتم
راضیه
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
چه دروغا
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار