gardeshban.ir

نمک‌آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی است در استان مازندران ایران. این شهرک دارای دو خط تله‌کابینی به نام تله‌کابین نمک‌آبرود است. شهرک نمک آبرود بین راه چالوس به تنکابن در ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۹۰۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
نمک‌آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی است در استان مازندران ایران. این شهرک دارای دو خط تله‌کابینی به نام تله‌کابین نمک‌آبرود است. شهرک نمک آبرود بین راه چالوس به تنکابن در ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد.

نمک آبرود به دو بخش توریستی و مسکونی تقسیم شده‌است. بخش مسکونی در ۸ محله برای جمعیتی توریستی تا یکصد هزار نفر طراحی شده‌است و معابر ورودی محلات مسکونی از سایر نقاط شهرک جدا شده‌ است. 



بخش توریستی امکانات تفریحی فراوانی دارد مانند تله کابین خط ۱ و ۲، سورتمه، کارتینگ، پارک ماجراجویی، شهر بازی، زیپ لاین، شیر دریایی، باشگاه تیراندازی، موتور ۴ چرخ و بسیاری امکانات دیگر که این شهرک را به مکانی ایده آل و عالی برای مسافرت و تفریح و خوش گذراندن تبدیل کرده است.

تله کابین خط یک که قدیمی‌تر است، مسافرین را به قله سرسبز «مدوبن» را فراهم می‌کند. اما اگر به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز دیگری هستید، باید سوار خط دوم تله کابین شوید و به قله فوق‌العاده زیبای «دیوحمام» بروید. یکی از جذاب‌ترین امکانات تفریحی این شهرک یعنی پل معلق نمک آبرود در همین قله ساخته شده است. می‌توان ادعا کرد که وجود این پل معلق و زیپ‌لاین مجاور آن باعث شده که بیشتر مسافران این مجموعه خط دوم تله کابین را به خط یک آن ترجیح می‌دهند.

پل معلق نمک آبرود؛ جاذبه ای حیرت انگیز و دیدنی+ عکس

طول رفت و برگشت هر کدام از مسیرها حدود ۱۵۰ متر و ارتقاع آن حدود ۴۵ متر می باشد.عرض این پل کم است و فقط فضا برای عبور یک نفر دارد. این پل در میان طبیعت جنگلی قله منظره ای بکر و بی نظیر را به شما پیشنهاد می دهد.

اگر ترس از ارتفاع دارید اصلا به سراغ این گزینه نروید! پل معلق نمک آبرود یک پل چوبی می باشد که تمام اقدامات ایمنی بر روی آن قرار دارد و کاملا بی خطر می باشد و عبور از آن یک خاطره پرهیجان را برای شما رقم خواهد زد.




طول پل معلق نمک آبرود: 150 متر

ارتفاع پل معلق نمک آبرود: 45 متر

نحوه دسترسی: این تفریح در قسمت بالایی مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید سوار تله کابین خط 2 شوید.

آدرس: استان مازندران ، چالوس ، كيلومتر 12 جاده چالوس ، تنكابن ، شهرک توريستي نمك آبرود
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار