gardeshban.ir

هتل فامیلی گرن ایوان یکی از هتل‌های سه ستاره، اقتصادی و در عین حال مجلل است که در شهر زیبای وارنا بلغارستان واقع شده ‌است.
کد خبر: ۵۴۹۹۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل فامیلی گرن ایوان یکی از هتل‌های سه ستاره، اقتصادی و در عین حال مجلل است که در شهر زیبای وارنا بلغارستان واقع شده ‌است. هتل فمیلی گرن ایوان وارنا در نزدیکی دریا و ساحل، مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری قرار دارد. 

با خرید بلیط هواپیما خارجی، به آسانی به فرودگاه وارنا پرواز داشته باشید و سپس از آنجا مسافتی حدود ۶ کیلومتر را طی کنید تا به هتل فامیلی گرن ایوان وارنا برسید. 

اگر با خانواده، دوستان، همکاران و یا به تنهایی سفر می‌کنید و به دنبال سفری آرامش‌بخش هستید، هتل فامیلی گرن ایوان در شهر ساحلی و تماشایی وارنا انتخابی بسیار ایده‌آل است. در طول مدتی که در شهر وارنا اقامت دارید، حتما از جاهای دیدنی معروف مانند پارک آبی آکوامانیا وارنا بازدید کنید تا سفری شیرین و به‌یادماندنی را در ذهن خود به یادگار داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل فامیلی گرن ایوان وارنا

با رزرو هتل خارجی مانند هتل فامیلی گرن ایوان وارنا بلغارستان، می‌توانید در هتلی مجلل و مجهز به تجهیزاتی با کیفیت، اقامتی دلچسب و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. در هتل فمیلی گرن ایوان به لابی دنج، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان که در تمام فضاها قابل دسترس است، فکس و فتوکپی دسترسی دارید. 

خدمات خوبی که هتل Family Hotel Gran Ivan وارنا ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتو، نگهداری از چمدان، ارائه و فروش بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، سالن زیبایی و اجاره خودرو. در صورتی که بلیط ارزان هواپیما دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل فامیلی گرن ایوان استفاده کنید تا به راحتی تردد کنید. قابل ذکر است که کارکنان شاغل در هتل فمیلی گرن ایوان وارنا می‌توانند به زبان انگلیسی و روسی هم با مهمانان صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌هایی مجلل و متنوع در هتل فامیلی گرن ایوان بلغارستان قرار دارد که هر کدام به شیوه‌ای گیرا و چشم‌گیر طراحی و تزئین شده‌اند و برای اقامتی راحت و بدون نگرانی کاملا مناسب هستند. هتل Family Hotel Gran Ivan دارای اتاق‌های خانوادگی و اتاق ماه عسل است. انواع اتاق‌هایی که در هتل فامیلی گرن ایوان وارنا می‌توانید رزرو کنید بدین شرح است:

• اتاق یک تخته
• اتاق مناسب اقامت دو فرد با تخت دابل و یا تخت تویین
• اتاق اقتصادی با تخت تویین
• اتاق مناسب دو فرد با بالکن و تخت تویین و یا تخت دابل
• اتاق استودیو با بالکن و تخت دابل
• اتاق استودیو مناسب اقامت سه فرد با یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو
• اتاق سوپریور استودیو با دو تخت دابل و مناسب برای اقامت چهار فرد

از وسایل و امکاناتی که در هتل فامیلی گرن ایوان وارنا قرار داده شده‌است، استفاده کنید تا اقامتی بدون کمبود و با آسودگی خیال را در خاطرات خود ثبت کنید. تجهیزات داخل اتاق‌های هتل فمیلی گرن ایوان شامل مواردی ضروری و کاربردی هستند از قبیل یخچال، تلویزیون، مینی بار، کمد لباس، مبل، میز، کتری برقی، چای و قهوه ساز، صندوق امانات، میوه، دمپایی، حمام با دوش، وسایل سرویس بهداشتی و حمام مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو. همچنین در اتاق‌ها سیستم اطفا حریق، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی وجود دارد. توجه کنید که در فضای اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. قابل ذکر است که در برخی از اتاق‌های استودیو، کابینت، سینک ظرفشویی و ظروف هم موجود است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در هتل Family Hotel Gran Ivan وارنا می‌توانید در تراس در فضای باز بنشینید و از هوای مطلوب و تماشای آسمان، شهر لذت ببرید، با همراهان و همسفران خود گپ بزنید و میوه و نوشیدنی گرم و یا سرد میل کنید.

رستوران هتل

در کافی شاپی که هتل فامیلی گرن ایوان وارنا قرار دارد این امکان را دارید تا صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را در محیطی دلنشین و دنج میل کنید و صبحی دل‌انگیز و روح‌نواز را با انرژی مثبت آغاز کنید. همچنین می‌توانید میان‌وعده‌ای خوشمزه را هم در فضای زیبای کافی شاپ میل کنید و ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

فاصله هتل فامیلی گرن ایوان وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید گرند مال: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید وارنا مال: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل وارنا: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۱۴ دقیقه رانندگی


هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna

هتل Family Hotel Gran Ivan Varna
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار