gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش باران در برخی از محورهای سه استان شمالی کشور خبر داد و گفت که جاده امام‌زاده داوود هنوز مسدود است.
کد خبر: ۵۵۰۱۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
بارش باران در برخی از جاده‌های ۳ استان شمالی/ ادامه انسداد جاده امام‌زاده داوود


سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور و همچنین گزارش‌های میدانی ماموران مستقر در راه‌ها ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین در ادامه این مسیر و در آزادراه کرج - تهران نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

وی ادامه داد:‌ در دیگرجاده‌های کشور تردد بدون هیچ مشکل و گره ترافیکی در جریان است. البته لازم است با توجه به خلوتی جاده‌ها رانندگان از رانندگی با سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهارکرد:‌گزارش‌های دریافتی حاکی از  بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان‌، مازندران و گلستان است. در همین راستا نیز به رانندگان توصیه می‌کنم که حتما هنگام رانندگی در این محورها اولا با سرعت مطمئنه یعنی سرعتی که در آن امکان کنترل وسیله نقلیه را داشته باشند رانندگی کرده و ثانیا حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

شیرانی با بیان اینکه جاده امام‌زاده داوود همچنان مسدود است، درباره دیگر محورهای دارای انسداد در کشور نیز گفت: محور ریگان - ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود است. محور لاسم - ارجمند نیز دارای انسداد فصلی است و محور جوزم - دهج نیز جزو محورهای فرعی است که تا اطلاع ثانوی تردد از آن امکان‌پذیر نیست.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار