gardeshban.ir

معرفی/
هتل تاج‌محل تاور هتلی شیک و پنج ستاره در شهر بمبئی هندوستان است. این هتل زیبا در سال ۱۹۷۳ ساخته‌شده و مجسمه نمادین برج تاج‌محل نیز در دروازه هند و رو به دریای عربی قرار داده‌شده است.
کد خبر: ۵۵۱۱۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل تاج‌محل تاور The Taj Mahal Tower Mumbai) ؛ اقامتگاهی شیک و پنج ستاره در شهر بمبئی هندوستان+ تصاویر



هتل تاج‌محل تاور هتلی شیک و پنج ستاره در شهر بمبئی هندوستان است. هتلی که همه مسافران عاشقش خواهند شد و هر آنچه از سفر در هنگام خرید بلیط هواپیما انتظار داشته باشید، با اقامت در این هتل زیبا تجربه خواهید کرد. این هتل برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی بسیار آسانی به فرودگاه خواهید داشت. 

این هتل زیبا در سال ۱۹۷۳ ساخته‌شده و مجسمه نمادین برج تاج‌محل نیز در دروازه هند و رو به دریای عربی قرار داده‌شده است. این برج در مقابل قصر تاج‌محل بوده و بالکن‌ها و اتاق‌ها به تازگی بازسازی‌شده‌اند، به‌طوری‌که این هتل لوکس دارای ۱۰ رستوران و انواع تراپی‌های سنتی هندی را داراست. 

با اقامت در هتل The Taj Mahal Tower Mumbai در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از گالری مدرن هنر بازدید کنید، همچنین جاهای دیدنی دیگر در شهر بمبئی نیز به راحتی قابل‌دسترس هستند، از جمله جاذبه‌ها می‌توان به معبد ویپاسانا، قلعه بندرا، پارک ملی سنجای گاندی و موزه پرنس ویلز اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی بمبئی نیز با ۲۵.۷ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. 

از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل تاج‌محل تاور بمبئی

پرسنل در این مجموعه به زبان‌های هندی و انگلیسی تسلط دارند و با همه مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. برای رفتن به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید و در سالن زیبایی و آرایشی از انواع خدمات بهره‌مند شوید. مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، با انتخاب این هتل برای اقامتشان می‌توانند از خدمات ویژه بهره‌مند شوند. 

در لابی هتل تاج‌محل تاور می‌توانید از دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته استفاده کنید. پارکینگ مجموعه نیز عمومی بوده و به صورت رایگان در محلی نزدیک به هتل The Taj Mahal Tower Mumbai در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، توجه داشته باشید که رزرو برای استفاده از این پارکینگ نیاز نیست. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. 

خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در مرکز بیزینس نیز می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. همچنین در این هتل محلی برای نگهداری از فرزند کوچکتان در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل

مسافران می‌توانند خودشان را به سالن تاج میهمان کرده و از ماساژشان بهره‌مند شوند، همچنین برای خرید دوستان نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها همین‌جاست. استخر شنای روباز در این هتل دایر شده و استفاده از آن رایگان است. استخر هتل The Taj Mahal Tower Mumbai در طول سال باز است و در کنار آن نیز می‌توانید از صندلی و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. از جمله سایر امکانات سرگرم‌کننده می‌توان به موسیقی زنده، تورهای و کلاس‌های آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، تورهای پیاده‌روی، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه و مربی اختصاصی، کلاس‌های یوگا، امکانات مربوط به اسپا با انواع ماساژها و خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی، جکوزی داغ و سونا.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

همه اتاق‌ها دارای دکوراسیونی شیک بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا، شهر و استخر دارند. هریک از اتاق‌های هتل The Taj Mahal Tower Mumbai شامل تلویزیون، مینی بار، حمام مجهز و لوکسی هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس با چشم‌انداز شهر، اتاق سوپرییر با چشم‌انداز شهر، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق سوپرییر با چشم‌انداز دریا و سوئیت آپولو با چشم‌انداز دریا. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، اتو، کتری برقی، بالکن.

رستوران هتل

میهمانان با اقامت در این هتل حق انتخاب غذا را دارند، با خیال راحت می‌توانند به هریک از رستوران‌های موجود سر بزنند. رستوران‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از رستوران The Golden Dragon غذاهای چینی و آسیایی، رستوران Shamiana غذاهای هندی و بین‌المللی، رستوران Souk غذاهای مدیترانه‌ای، رستوران Masala Kraft غذاهای هندی، رستوران Wasabi by Morimoto غذاهای ژاپنی، رستوران Aquarius غذاهای هندی و بین‌المللی، رستوران Harbour Bar مخصوص غذاهای آمریکایی، هندی و بین‌المللی و رستوران Sea Lounge غذاهای هندی و بین‌المللی و درنهایت رستوران La Patisserie غذاهای بین‌المللی را به صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل تاج‌محل تاور بمبئی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا دروازه هند: ۱۰۰ متر
فاصله تا آب‌نمای فلورا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد ماهالاکشمی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا درگاه حاج علی: ۷.۳ کیلومتر


هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai

هتل The Taj Mahal Tower Mumbai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار