gardeshban.ir

هتل او آسیا یکی از هتل‌های مجلل و چهار ستاره است که در شهر کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۱۱۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل او آسیا یکی از هتل‌های مجلل و چهار ستاره است که در شهر کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی قرار دارد. هتل او آسیا، هتل‌ آپارتمانی شیک و راحت است که به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نزدیک است. یکی از مزیت‌های هتل اوآسیا این است که به وسایل حمل و نقل دسترسی خوبی دارد و در اطراف آن ایستگاه‌های قطار و مترو قرار گرفته‌است. 

با خرید بلیط پرواز خارجی به آسانی به فرودگاه بین‌‌المللی کوالالامپور پرواز داشته باشید و سپس مسافتی حدود ۴۵ کیلومتر را طی کنید تا به هتل Oasia Suites Kuala Lumpur by Far East Hospitality برسید. در هتل آپارتمان او آسیا به همراه خانواده و یا دوستان خود اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنید و همچنین در طول مدت زمانی که در شهر زیبا و گردشگر پذیر کوالالامپور هستید، حتما از جاهای معروف و تماشایی مانند غار میمون ها کوالالامپور بازدید کنید.
امکانات و خدمات عمومی هتل او آسیا سوئیتس کوالالامپور

در هتل آپارتمان با شکوه اوآسیا سوئیتس می‌توان با وجود تجهیزات و امکاناتی که فراهم شده ‌است، اقامتی با آسودگی خیال و خوش را سپری کرد. در هتلOasia Suites کوالالامپور در لابی دنج، استخر روباز، تراس، رستوران و کافی شاپ و باشگاه ورزشی مجهز وقت بگذرانید و خوش باشید. اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، آسانسور و پارکینگ رایگان هم در اختیار مهمانان است. 

با خیالی راحت بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید زیرا هتل آپارتمان او آسیا سوئیتس دارای ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت است که رفت و آمد شما را راحت می‌کند. در هتل او آسیا سوئیتس مالزی خدماتی مانند خدمات اتاق، نظافت روزانه، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، دسترسی معلولین، سرویس گشت شاتل، خشکشویی، لباسشویی و اتو وجود دارد. 

برای مسافرانی که با قصد کار و تجارت سفر می‌کنند هم در هتل اوآسیا سوئیتس امکاناتی ویژه قرار دارد از قبیل سالن جلسات و کنفرانس، بیزینس سنتر، فکس و فتوکپی. کارکنان شاغل در هتل آپارتمان اوآسیا کوالالامپور قادر هستند با زبان‌های انگلیسی و چینی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

تعداد ۲۴۷ اتاق متنوع و مجلل در هتل Oasia Suites Kuala Lumpur قرار گرفته است که با دکوراسیونی چشم‌نواز و روح‌بخش پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند تا به همراه همسفران خود اقامتی دلپذیر را در خاطرات خود ثبت کنند. واحدهای اقامتی که در هتل آپارتمان او آسیا کوالالامپور وجود دارند به شرح زیر هستند:

• اتاق دلوکس ویژه اقامت دو فرد به همراه یک تخت بزرگ دابل
• آپارتمان پریمیر با یک اتاق خواب برای اقامت دو فرد به همراه دو تخت سینگل
• سوئیت پریمیر با یک اتاق خواب برای اقامت دو فرد و دارای یک تخت دابل
• سوئیت جونیور دو خوابه برای اقامت سه فرد و دارای یک تخت دابل و یک تخت سینگل
• سوئیت پریمیر دو خوابه مخصوص اقامت چهار فرد با دو تخت دابل
• آپارتمان خانوادگی ویژه اقامت چهار فرد و دارای یک تخت دابل و دو تخت سینگل

در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اوآسیا کوالالامپور می‌توانید از وسایلی کاربردی و عالی استفاده کنید و بدون هیچ کمبود و دغدغه‌ای از اقامت خود لذت ببرید و شاد باشید. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: اینترنت رایگان، تلویزیون، صندوق امانات، یخچال، مبلمان، کمد لباس، وسایل مخصوص اتو کردن، چای و قهوه ساز، میز تحریر، طناب، دمپایی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان، تهویه مطبوع، آیینه، سیستم اطفا حریق و سیستم سرمایشی و گرمایشی. همچنین در اتاق‌ها و آپارتمان‌ها شما شاهد تجهیزات کامل آشپزخانه مانند ماشین ظرفشویی، مایکروویو، سینک ظرفشویی، گاز، میز ناهارخوری، ظروف و ماشین لباسشویی هستید. قابل ذکر است که در فضای داخل اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

برای آنکه ساعاتی فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز را سپری کنید، به استخر روباز هتل اوآسیا سوئیتس بروید تا شنا کنید، کنار استخر روی صندلی‌‌های راحتی استراحت کنید و یا در تراس آفتاب کنار استخر بنشینید و از فضایی دنج و باصفا لذت ببرید. اگر برنامه منظم ورزشی دارید و یا می‌خواهید برای مدت کوتاهی هم که شده شادابی و طراوت را به روح و بدن خود هدیه کنید، به باشگاه ورزشی هتل آپارتمان اوآسیا سری بزنید.

رستوران هتل

در رستوران و کافی شاپ هتل Oasia Suites مالزی که فضایی دلنشین و مدرن دارد، خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را به سبک آشپزی آسیایی و محلی و به صورت منو سفارش دهید و ساعاتی خوش و دل‌انگیز داشته باشید.

فاصله هتل او آسیا سوئیتس کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج های دو قلوی پتروناس کوالالامپور: ۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور: ۱.۷ کیلومتر


هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur

هتل Oasia Suites Kuala Lumpur
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار