gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره شیک و لوکس پارک حیات دوحه یک هتل شهری پیشرفته است که در قلب فرهنگی دوحه و به عنوان بلندترین هتل در مشایرب مرکز دوحه قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۱۸۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره شیک و لوکس پارک حیات دوحه یک هتل شهری پیشرفته است که در قلب فرهنگی دوحه و به عنوان بلندترین هتل در مشایرب مرکز دوحه قرار دارد. دوحه شهری مملو از مراکز خرید مدرن و سوغات سنتی است. 

دیوان امیری، مقر حکومت قطر، در چند قدمی هتل واقع شده و سوق تاریخی واقف نیز در نزدیکی هتل قرار دارد. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می توان به موزه هنرهای اسلامی و موزه ملی قطر اشاره کرد. فرودگاه بین المللی حمد ۹.۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. 

برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Park Hyatt Hotel Doha اوقات خوشی را در این شهر زیبا سپری کنید.

امکانات کلی هتل پارک حیات دوحه

این هتل ۵ ستاره دارای خدمات دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، صرافی و پارکینگ است. اینترنت بی سیم رایگان در سرتاسر هتل Park Hyatt Hotel Doha در دسترس است. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کرده و از کارکنان آن کمک بخواهید. استعمال دخانیات فقط در مکان‌های مخصوصی که به این امر اختصاص داده شده مجاز است. 

قبل از رزرو اتاق خود در این هتل دقت کنید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل نخواهید داشت. با سپردن وجه نقد و اشیای گرانبهای خود به صندوق امانات هتل نگرانی از این بابت نخواهید داشت. این اقامتگاه دارای تراس است. 

برای میهمانان کم توان یا ناتوان از لحاظ جسمانی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود. برای جا به جا شدن بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای یک مرکز تجاری و یک اتاق کنفرانس است. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. 

خدمات زیبایی، ماساژ و درمان‌های پوستی در هتل پارک حیات دوحه انجام می‌گیرند. علاقمندان به ورزش می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند. یک استخر روباز و صندلی‌های آفتاب در کنار آن وجود دارد. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. پرسنل مجرب هتل پارک حیات به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، روسی، تایلندی، فیلیپینی، ترکی و اردو صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

۱۸۷ اتاق میهمان متمایز، شامل ۳۳ سوئیت با طراحی منحصر به فرد، الهام گرفته از کویر قطر و معماری سنتی است. همه فضاهای نشیمن از پنجره‌های کف تا سقف بهره می‌برند. هتل پارک حیات دوحه دارای انواع اتاق‌های کینگ با چشم انداز شهر، اتاق کینگ لوکس، اتاق توئین با چشم انداز شهر، اتاق توئین، سوئیت کینگ و اتاق‌های خانوادگی است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

همه واحدها مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و میز هستند. اتاق‌های هتل Park Hyatt Hotel Doha دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. وای‌فای رایگان نیز برای میهمانان فراهم شده است. اتاق‌های میهمان همچنین کمد لباس و دستگاه قهوه ساز را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. میهمانان سوئیت پریزیدنتال و دیپلمات می‌توانند در یک تراس خصوصی با چشم انداز باشکوه از شهر یا کورنیش خلوت کنند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل

صبحانه قاره‌ای هر روز در هتل پارک حیات دوحه در دسترس است. هتل Park Hyatt Hotel Doha مکانی عالی برای لذت بردن از بهترین غذاهای ژاپنی، محلی و بین‌المللی است. با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بار هتل نیز می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل پارک حیات دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه الکوت: ۴۰۰ متر
فاصله تا قلعه دوحه: ۷۰۰ متر
فاصله تا دیوان امیری: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک میا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۲.۲ کیلومتر


هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha

هتل Park Hyatt Hotel Doha
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار