gardeshban.ir

هتل ۴ ستاره رضوان در شهر مشهد قرار دارد. این هتل زیبا جزو مشهورترین و پرطرفدارترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۵۱۸۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۴ ستاره رضوان در شهر مشهد قرار دارد. این هتل زیبا جزو مشهورترین و پرطرفدارترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود. 

با توجه به اینکه شهر مشهد یکی از شهرهای مذهبی است و در طول سال مسافران و زائران زیادی با خرید بلیط هواپیما مشهد عازم شهر مشهد می‌شوند، بنابراین انتخاب محل اقامت مناسب یکی از اصلی‌ترین کارها محسوب می‌شود. 

در همین راستا، پیشنهاد ما رزرو هتل رضوان در این شهر است، مطمئناً خودتان نیز از این اقامت راضی خواهید شد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق می‌شوید. 

این هتل بی‌نظیر در خیابان شیرازی ۵ و نزدیک به حرم امام رضا واقع‌شده است، به‌طوری‌که مسافت ۷۰۰ متری تا حرم را در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید طی کنید.

با توجه به نوساز بودن این هتل که در سال ۱۴۰۰ تأسیس‌شده است، در بین هتل‌های مشهد طرفداران زیادی دارد. این هتل دارای ۵ طبقه و ۱۰۰ اتاق و آپارتمان است و با امکانات رفاهی مناسب خود از میهمانان میزبانی می‌کنند. 

علاوه بر دسترسی به حرم با اقامت در این هتل می‌توانید از سایر جاهای دیدنی و اماکن تاریخی بازدید کنید. هتل رضوان با کادر مجرب و امکانات رفاهی مناسب خود شایسته پذیرایی از زائران امام رضا را دارد. 

این هتل ترانسفر فرودگاهی داشته و به صورت رایگان مسافران می‌توانند به فرودگاه دسترسی داشته باشند. به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید و از جاهای دیدنی بازدید کنید، برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از خانه تاریخی داروغه، پارک ملت مشهد، پارک کوه سنگی مشهد، هلیوم پارک مشهد، موزه نادری، چندین مرکز خرید و غیره.

امکانات عمومی هتل رضوان مشهد

از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به آسانسور اشاره کرد که برای دسترسی به تمامی طبقات تعبیه‌شده است. 

همچنین دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، دستگاه واکس کفش، تلویزیون و تاکسی‌سرویس جزو سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل هستند. پارکینگ نیز دایر گردیده شده و برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. 

فضای سبز در محوطه هتل بسیار تماشایی است، همچنین صندوق امانات در لابی دایر گردیده شده تا وسایل ارزشمندتان را به این قسمت بسپارید. بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند، خدمات خانه‌داری و خشک‌شویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرد. 

علاوه بر این‌ها، خدمات ویژه برای معلولین و مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند در این هتل ارائه می‌شود. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان یک‌خوابه چهار تخته. در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. سایر امکانات رفاهی ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از روم سرویس، درآور، آباژور، میز کار، مبلمان. بر اساس قوانین رایج در این هتل هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

رستوران هتل

رستوران موجود در این هتل دارای ظرفیت ۸۰ نفر بوده و در زمان وعده‌های غذایی با مراجعه به رستوران می‌توانند انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنند. همچنین کافی‌شاپ در این هتل دایر شده و مسافران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از کافی‌شاپ هتل نوشیدنی و خوراکی سفارش دهند.

فاصله هتل رضوان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه نادری: ۹۵۰ متر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الماس شرق: ۱۰.۴ کیلومتر


هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار