gardeshban.ir

هتل استاز میئونگدنگ ۲ سئول یکی از هتل‌های به صرفه و اقتصادی سئول است که با دسترسی خود به خطوط مترو توانسته توجه مسافران و گردشگرانی که قصد خرید بلیط هواپیما سئول را دارند به خود جلب کند.
کد خبر: ۵۵۱۹۵
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل استاز میئونگدنگ ۲ سئول یکی از هتل‌های به صرفه و اقتصادی سئول است که با دسترسی خود به خطوط مترو توانسته توجه مسافران و گردشگرانی که قصد خرید بلیط هواپیما سئول را دارند به خود جلب کند. 

به جز خطوط مترو، هتل میئونگدنگ ۲ به روستای نامسانگول هانوک هم نزدیک است و قطعا بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. یکی دیگر از دیدنی‌ترین جاذبه‌های سئول که در نزدیکی هتل قرار دارد، کاخ گیونگ بوکگانگ است که در فاصله ۲ کیلومتری هتل واقع شده است. 

Staz Hotel Myeongdong 2 Seoul گرچه هتلی میان رده است اما مطمئن باشید تمامی امکانات و خدمات مورد نیازتان برای اقامتی خاطره‌انگیز را خواهد داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل استاز میئونگدنگ ۲ سئول

این هتل تمامی خدمات و امکانات مورد نیاز گردشگران و مسافران را با هزینه‌ای مناسب در اختیارشان قرار داده است. وای‌فای و اینترنت رایگان هتل به شما این امکان را می‌دهد تا همواره با دوستان مجازی خود در ارتباط بوده و خارطرات خوش سفرتان را از طریق شبکه‌های مجازی با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. کرایه تاکسی دیگر خدمت ارائه شده توسط هتل است که گشت و گذار در سئول را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. 

استاز میئونگدنگ ۲ سئول خدمات فرانت دسک/ پذیرش را نیز ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند در طول مدت زمان تحویل اتاق‌ها از خدمات اتاق‌ چمدان و یا در طول اقامت خود از خدمات کانسیرج و صندوق امانات استفاده کنند. خدمات کانسیرج خدماتی است که به شما کمک می‌کند تا تهیه بلیط جاذبه‌ها، رستوران‌ها و یا کرایه اتومبیل را به راحتی و بدون دردسر انجام دهید.

اگر مدت اقامتتان طولانی است قطعا به خدماتی مانند لباسشویی نیاز خواهید داشت. بخش رختشویخانه هتل دارای ماشین لباسشویی است که لباس‌هایتان را پاکیزه نگه می‌دارد. برای زمان‌هایی که حال و حوصله مرتب کردن اتاق را ندارید، می‌توانید از خدمات نظافت روزانه اتاق هتل استفاده کنید.

Staz Hotel Myeongdong 2 Seoul فضای هتل را بدون سیگار اعلام کرده تا هوای تمیز و تازه در اختیار تمامی مهمانان قرار بگیرد در نتیجه اگر قصد استعمال سیگار را دارید باید به فضایی بیرون از هتل بروید. آسانسور، دستگاه خودپرداز، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری میتینگ و جلسه، دیگر خدمات و امکانات موجود در این هتل هستند.

اتاق‌های هتل

هتل استاز میئونگدنگ ۲ واحدهای اقامتی را به ۷ نوع مختلف تقسیم کرده است: اتاق‌های سینگل الگانت، اتاق‌های سینگل استاندارد، اتاق‌های دوپلکس، اتاق‌های تریپل دوپلکس، اتاق‌های دوپلکس خانواده، اتاق کینگ روم استاندارد و اتاق‌های تویین.

بد نیست بدانید که چشم انداز پیش روی اتاق‌ها نمایی از شهر است اما پنجره اتاق‌های استاندارد تویین رو به کوه‌ها هستند.

امکانات اتاق‌های هتل

تمامی واحدهای اقامتی هتل استاز میئونگدنگ ۲ سئول مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی است. با اینکه کف تمامی اتاق‌ها موکت شده ولی برای راحتی بیشتر دمپایی نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. یکی از جالب‌ترین خدمات هتل منوی بالش است که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر نوع بالش میزان نرمی آن را نیز مشخص کرده و در نتیجه خواب راحت‌تری را تجربه کنند. میز تحریر، کتری برقی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت و خدمات بیدارباش دیگر خدمات و امکانات هتل هستند. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها هم مجهز به امکاناتی مانند بیده، حوله، حوله تن پوش، شامپو، صابون، خمیردندان، مسواک، سشوار، دوش و دیگر لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل

هتل استاز میئونگدنگ ۲ سئول فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است اما مهمانان می‌توانند با استفاده از خدمات کرایه تاکسی/ اتومبیل هتل به دیدن مراکز خرید و جاهای دیدنی سئول بروند.

رستوران هتل

هتل دارای رستوران بار و لانژ است و شما می‌توانید در صورت تمایل از غذاها و نوشیدنی‌های این بخش لذت ببرید.

فاصله هتل استاز میئونگدنگ ۲ سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

فاصله تا موزه ۳ بعدی بلک آرت: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد چونگ جونگسا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی گوانگ جانگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بانگسان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه سئول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۴ کیلومتر


هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul

هتل Staz Myeongdong 2 Seoul
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار