gardeshban.ir

معمولاً در هنگام اقامت در این هتل علاوه بر گشت‌وگذار در شهر باتومی بیشتر اوقات خود را در ساحل سپری خواهید کرد، همچنین می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر باتومی در نزدیکی هتل Hotel Corner Inn Batumi مانند پارک آبی آکوا با ۴۰۰ متر فاصله و دلفیناریوم با ۲.۴ کیلومتر فاصله بازدید کنید.
کد خبر: ۵۵۲۷۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کرنر این یکی از هتل‌های باکیفیت در شهر باتومی گرجستان است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی همواره در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، مسافرانی که از نقاط مختلف جهان عازم شهر باتومی می‌شوند و در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل خودشان را برای مسافرتی بی‌نظیر آماده می‌کنند. با اقامت در این هتل حدوداً یک دقیقه تا ساحل فاصله وجود دارد که جزو ساحل اختصاصی آن به شمار می‌رود.

معمولاً در هنگام اقامت در این هتل علاوه بر گشت‌وگذار در شهر باتومی بیشتر اوقات خود را در ساحل سپری خواهید کرد، همچنین می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر باتومی در نزدیکی هتل Hotel Corner Inn Batumi مانند پارک آبی آکوا با ۴۰۰ متر فاصله و دلفیناریوم با ۲.۴ کیلومتر فاصله بازدید کنید. 

سایر جاهای دیدنی این شهر عبارت‌اند از موزه‌های باتومی، کلیساهای باتومی، بلوار باتومی و مجسمه علی و نینو. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه بین‌المللی باتومی است که با ۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، اتاق ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کرنر این باتومی

خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و گردشگری، تبدیل ارز، اتاق چمدان و خدمات باربری در لابی هتل دایر شده‌اند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در داخل هتل کرنر این می‌توان به اینترنت وای فای به‌صورت رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط اعم از محوطه، لابی، رستوران و داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. 

خدمات مربوط به شستشو مانند لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در لابی هتل Hotel Corner Inn Batumi انجام می‌گیرند. پارکینگ عمومی نیز بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی هتل می‌توانید اتومبیل کرایه کرده و با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید یا اینکه از سالن زیبایی و آرایشی بهره‌مند شوید. دایر بودن روم سرویس نیز برای ارائه انواع نوشیدنی و خوراکی در لابی این هتل جزو مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

امکانات تفریحی هتل

ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به تورهای دوچرخه‌سواری و تورهای پیاده‌روی اشاره کرد که باید بابت این تورها هزینه پرداخت کنید. ازجمله امکانات دیگر در هتل کرنر این می‌توان به پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کارائوکه و زمین‌بازی برای کودکان اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. علاوه بر این‌ها می‌تواند به ساحل رفته و در کنار ساحل حمام آفتاب بگیرید یا در دریا شنا کنید. 

درنهایت می‌توانید از تورهای گردشگری بهره‌مند شده و به گشت‌وگذار در سطح شهر بپردازید. علاوه بر موارد گفته‌شده، خدمات مربوط به‌سلامتی در این هتل ارائه می‌شود که می‌توان به انواع ماساژ اشاره کرد. همچنین می‌توانید در ساحل هتل Hotel Corner Inn Batumi از چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و بر روی پارک آبی نیز از سرسره لذت ببرید، مطمئناً با انتخاب این هتل برای اقامت لحظات خوشی در انتظار شماست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین استاندارد با چشم‌انداز دریا، سوئیت با چشم‌انداز دریا شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی، اتاق توئین استاندارد با چشم‌انداز شهر، سوئیت با چشم‌انداز شهر شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی، سوئیت دلوکس شامل دو اتاق‌خواب و پذیرایی و اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز شهر. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های این هتل امکان اضافه کردن تخت وجود ندارد، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو به این موردتوجه داشته باشید. اتاق‌های موجود در داخل هتل Hotel Corner Inn Batumi دل‌باز بوده و همگی دارای دکوراسیون شیکی هستند. در داخل همه اتاق‌ها تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای تعبیه‌شده است.

برخی از واحدهای اقامتی دارای فضای نشیمن بوده تا بعد از گذراندن یک روز خسته‌کننده در این قسمت استراحت کنید. کتری برقی در تمامی اتاق‌ها یافت می‌شود و می‌توانید خودتان را به چای مهمان کنید. علاوه بر موارد ذکرشده، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن و میز کار جزو سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل هستند. 

حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. لازم به ذکر است که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند.

رستوران هتل

رستوران موجود در داخل هتل کرنر این دارای تراس بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را می‌توانید تماشا کنید. همچنین برای وعده‌های غذایی متفاوت می‌توانید به این رستوران رفته و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش دهید. تمامی غذاها به‌صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌شوند. همچنین میان وعده و انواع نوشیدنی نیز در قسمت کافی‌شاپ این هتل ارائه می‌شوند.

فاصله هتل کرنر این باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا بلوار باتومی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۴.۲ کیلومتر


هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi

هتل Hotel Corner Inn Batumi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار