gardeshban.ir

بازار کمرالتی (Kemeraltı Çarşısı) یکی از اولین مکانهایی است که باید در سفر به ازمیر از آن دیدن شود. این بازار مربوط به دهه 1600 است.
کد خبر: ۵۵۲۷۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
ازمیر، این شهر توریستی که هر ساله مقصد تعداد زیادی تور گردشگری از سراسر جهان است، مراکز خرید و بازارهای بزرگی دارد. یکی از قدیمی ترین بازارهای ترکیه که در قلب ازمیر قرار دارد بازار کِمرالتی است.




بازار کمرالتی (Kemeraltı Çarşısı) یکی از اولین مکانهایی است که باید در سفر به ازمیر از آن دیدن شود. این بازار مربوط به دهه 1600 است. این کشور همچنان یکی از مهمترین مناطق تجاری است که از زمان های قدیم تاکنون اهمیت خود را از دست نداده است. بازار کمرالتی شامل 15 هزار مشاغل است که در مساحتی 5 کیلومتری گسترش یافته است.




این امر آن را به بزرگترین منطقه خرید فضای باز در جهان تبدیل می کند. این مکان چندین ورودی دارد که ورودی اصلی آن سمت میدان کوناک و برج ساعت ازمیر است. بازار کمرالتی به شکل خیابانی کم عرض ساخته شده که هر دو طرف آن پر از مغازه ها، خرده فروشی ها و بوتیک های گوناگون است. توصیه ما برای شما این است که این سفر نوستالژیک رنگارنگ توسط کوناک را شروع کنید و در بین مردم گم شوید. از طرف دیگر، بهترین صدف ازمیر را می توان در اینجا یافت.

بازار کمرالتی دارای چشمه ها، مسافرخانه ها، حمام ها، مساجد و مغازه های زیادی است که از قرن شانزدهم باقی مانده و  بافت تاریخی خود را حفظ کرده است. بازار پتانسیل این را دارد که تمام نیازهای شما را برآورده سازد.




در این بازارچه کافی شاپ های تاریخی، هاوکرها، مارک های بین المللی و ملی، رستوران های تاریخی، کمد های عروسی تاریخی، جواهرات، پوشاک، فروش ادویه، لوازم جانبی و  بسیاری موارد دیگر وجود دارد. خلاصه اینکه ، فضای جذاب این بازارچه می تواند یک خرید هیجان انگیز را برای شما رقم بزند.

دسترسی

دسترسی به بازار کمرالتی ازمیر از طریق وسایل حمل و نقل عمومی کار راحتی است. در نزدیکی این بازار ایستگاه تراموای کوناک، ایستگاه مترو کوناک و ایستگاه کشتی و واپور کوناک قرار دارند. به علاوه اتوبوس های موجود در این مسیر، شما را به بازار قدیمی کمرالتی می رسانند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار