gardeshban.ir

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر گفت: زواری که قصد برگشت از فرودگاه نجف به ایران را دارند، با توجه به ازدحام در ورودی فرودگاه به‌علت بررسی‌های امنیتی، پنج ساعت قبل از پروازشان به فرودگاه نجف مراجعه کنند تا از پرواز جا نمانند.
کد خبر: ۵۵۳۶۷
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
زائران اربعین ۵ ساعت پیش از پرواز در فرودگاه نجف حاضر باشند


در حالی که پیش از این در روزهای مانده به اربعین، بیشتر مسافرت‌های هوایی از ایران به مقصد نجف و بغداد صورت می‌گرفت، با توجه به توقف سفرهای زمینی از سوی ستاد مرکزی اربعین، تقاضایی برای بازگشت زائران از نجف انجام شده است. در این راستا حسام قربانعلی- سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل توقف سفرهای زمینی اربعین، تقاضای زیادی برای ایران‌ایر در پروازهای برگشت از نجف به تهران ایجاد شده است که در حال پاسخگویی به این تقاضاها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به علت ازدحام جمعیت در ایستگاه پرواز هواپیمایی هما در فرودگاه نجف، صف‌های امنیتی برای ورود به این فرودگاه طولانی است و ضرورت دارد که زوار حتما پنج ساعت قبل از پرواز خود در فرودگاه نجف حاضر شوند تا پرواز خود را از دست ندهند.

سخنگوی هما درباره فرآیند فروش بلیت نیز توضیح داد: ما در فرودگاه نجف فروش بلیت نخواهیم داشت و زوار بدون داشتن بلیت نمی‌توانند به فرودگاه مراجعه کنند، در فرودگاه‌ امام خمینی و ترمینال سلام هم فروش نخواهیم داشت و تنها به درخواست کسانی که از پرواز جا مانده‌اند، رسیدگی می‌شود. بنابراین از آنجا که بازرسی وزارت راه در فرودگاه حضور دارد و فروش بلیت در فرودگاه ممنوع است، زوار باید از طریق وب‌سایت ebooking.iranair.com به تهیه بلیت اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، همچنین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بسته بودن مرز زمینی زائران محترم بدون بلیت از مراجعه به فرودگاه‌ امام خمینی (ره) خودداری کنند. با توجه به اینکه به هیچ وجه بلیت در فرودگاه صادر نمی‌شود، از ورود بدون بلیت به ترمینال سلام ممانعت خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار