gardeshban.ir

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: هنوز هم توصیه ما این است که زائران ماندگاری و مدت سفر خود در عراق و کربلا را کم کنند و برگشت خود را به روز اربعین یا دو روز بعد از آن موکول نکنند.
کد خبر: ۵۵۳۸۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
زائران مدت سفر خود را کم کنند


مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به آخرین آمار زائران اربعین گفت: بر مبنای آخرین آمار واصله تا ساعت ۶ صبح امروز حدود ۲ میلیون و ششصد و پنجاه هزار نفر از مرزهای کشور خارج و ۸۳۰ هزار نفر نیز بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد تعادل میان ورود و خروج زائران هستیم که این امر می‌تواند نویدبخش این باشد که در روز اربعین و دو روز بعد از آن که همواره بحران نقل داشته شاهد ازدحام جمعیت نباشیم در حال حاضر مرزهای کشور روان هستند و خروج از مرز با سهولت انجام می‌شود و هیچ مشکلی در مرزها وجود ندارد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه روز گذشته جلسه‌ای در پایانه مرزی با حضور وزیر کشور و سایر مسئولان برگزار شد اظهار کرد: تصمیمات خوبی در حوزه حمل و نقل گرفته شد و تمهیداتی اتخاذ شد تا انشاالله شاهد مشکل برای انتقال زائران نباشیم.

میراحمدی تصریح کرد: هنوز هم توصیه ما این است که زائران ماندگاری و مدت سفر خود در عراق و کربلا را کم کنند و برگشت خود را به روز اربعین یا دو روز بعد از آن موکول نکنند و هرچه زودتر زیارت خود را انجام دهند به کشور بازگردند.

وی گفت: با وجود گرمای ۵۰ درجه و هوای شرجی شاهد جمعیت میلیونی و حماسه عظیم هستیم اما دشمنان امت اسلامی به شدت از این موضوع نگران هستند و در حال هراس پراکنی و شایعه پراکنی هستند، وضعیت عراق خوب است البته همچنان مشکل حمل و نقل به طور کامل حل نشده است و امیدواریم شاهد تصادفات دیگری نباشیم و زائران با امنیت و سلامت به وطن برگردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار