gardeshban.ir

چشمه مارینا یکی از مهم‌ترین اسکله‌های دریای مدیترانه شرقی است. مجتمع خرید و سرگرمی به عنوان بخشی از محدوده پروژه مارینا در مرکز منطقه واقع شده است که توسط IC İÇTAŞ İNŞAAT ساخته شده است و به یکی از جذاب ترین مکان های منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۵۴۱۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
ازمیر همیشه در بین توریست هایی که کشور ترکیه را مقصد خود انتخاب می کنند؛ جایگاه مهمی داشته و دارد. این منطقه به تنهایی مجموعه کاملی از تمام چیزهایی ست که گردشگران علاقه دارند که در سفر ببینند؛ از آثار تاریخی چند صد ساله گرفته تا سواحل مدرن و زیبا به سبک اروپایی، یکی از پر استقبال ترین شهر های این استان، چشمه نام دارد.

وجود چشمه های آب گرم و سرد متعدد که خاصیت درمانی آن افراد زیادی را از مناطق دور و نزدیک به آنجا می کشاند از دلایل مهم نام گذاری این منطقه است. همچنین این شهر دارای سواحل منحصر به فردی ست که یکی از بهترین و لذت بخش ترین پیشنهاد ها برای گذراندن تعطیلات تابستانه محسوب می شوند.

چشمه مارینا

چشمه مارینا (Cesme Marina) یک بندر شیک و پرجنب‌ و جوش است که با شهر دریایی و سنتی چشمه ی زیبا ادغام شده است.

چشمه مارینا یکی از مهم‌ترین اسکله‌های دریای مدیترانه شرقی است. مجتمع خرید و سرگرمی به عنوان بخشی از محدوده پروژه مارینا در مرکز منطقه واقع شده است که توسط IC İÇTAŞ İNŞAAT ساخته شده است و به یکی از جذاب ترین مکان های منطقه تبدیل شده است. چشمه مارینا با مشارکت IC İÇTAŞ İNŞAAT و Camper & Nicholsons Marinas International اداره می شود.

چشمه مارینا

این بندر باستانی و رمانتیک مکانی فوق‌العاده برای بازدید و وقت گذرانی با قایق های بادبانی در دریای اژه است. این بندر با جزایر Chios و Lesbos فاصله ی بسیار کمی دارد. شب های چشمه مارینا به قدری زیباست که شما خود را مسحور کافه‌های زیبا و رستوران های زیبای اطراف مارینا خواهید دید و همچنین مجذوب فروشگاه‌های دریایی و بوتیک‌های زیبا و مدرن خواهید شد.

چشمه مارینا در شب زنده می شود. فضایی پر جنب و جوش و سرگرم کننده در رستوران ها، کافه ها و بارهای کنار گردشگاه حاکم است. رستوران‌های باکیفیت متعددی در شهر قدیمی Cesme و همچنین در دهکده مارینا وجود دارد که جو آن در طول هفته زنده است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار