gardeshban.ir

معرفی/
برای اقامت در یک هتل خارجی مجلل و راحت در شهر تماشایی و زیبای سئول، در کشور کره جنوبی، هتل چهار ستاره پرزیدنت می‌تواند انتخابی بسیار مناسب باشد. هتل پرزیدنت سئول موقعیت مکانی خوبی در شهر دارد و تا مراکز مهم شهر فاصله کمی دارد.
کد خبر: ۵۵۴۷۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
برای اقامت در یک هتل خارجی مجلل و راحت در شهر تماشایی و زیبای سئول، در کشور کره جنوبی، هتل چهار ستاره پرزیدنت می‌تواند انتخابی بسیار مناسب باشد. 

هتل پرزیدنت سئول موقعیت مکانی خوبی در شهر دارد و تا مراکز مهم شهر فاصله کمی دارد. اگر مایل باشید که بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید، پس با خیالی راحت پروازی به فرودگاه بین‌المللی گیمپو داشته باشید و سپس با ماشین و یا قطار و مترو به هتل Hotel President سئول برسید. 

در طول مدت زمانی که در هتل پرزیدنت سئول اقامت دارید، از جاهای دیدنی بازدید کنید و اوقاتی خوش و دلپذیر را برای خود رقم بزنید. یکی از جاذبه‌های شهر سئول، موزه ملی کره است که ارزش بازدید را دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل پرزیدنت سئول

در هتل با شکوه پرزیدنت سئول کره جنوبی از امکانات و خدماتی با کیفیت و خوب استفاده کنید و اقامتی آرام و دلنشین را تجربه کنید. در هتل از لابی شیک بگذرید یا از کارکنان مجرب که به زبان‌ انگلیسی هم مسلط هستند، سوالات خود را بپرسید، سپس از طریق آسانسور به اتاق‌ و یا دیگر قسمت‌های هتل بروید، در رستوران و کافی شاپ صبحانه‌ای خوشمزه میل کنید و اگر اهل تناسب اندام و ورزش هستید، به باشگاه ورزشی سری بزنید. 

دیگر امکاناتی که در هتل پرزیدنت قرار دارد شامل پارکینگ، سالن کنفرانس و جلسات، بیزنس سنتر، دستگاه خودپرداز، فکس و فتوکپی است. از جمله خدماتی که می‌توانید از آنها در هتل Hotel President Seoul بهره مند شوید شامل مواردی هستند مانند: دسترسی ویژه معلولین، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، میز معرفی و فروش تور، خدمات اتاق، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی. با خرید بلیط پرواز خارجی می‌توانید یک قدم به اقامت در هتل پرزیدنت سئول نزدیک تر شوید و سفری خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

تعداد ۳۰۳ اتاق متنوع و گرم‌و‌نرم در هتل Hotel President سئول وجود دارد که هر کدام به نحوی چشم‌نواز و مجلل مزین و طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که می‌توانید در هتل پرزیدنت رزرو کنید، بدین شرح هستند:

• اتاق با تخت دابل برای دو فرد
• اتاق با تخت تویین برای اقامت دو فرد
• سوئیت با تخت تویین برای دو فرد
• اتاق برای اقامت یک فرد
• اتاق ویژه اقامت سه فرد با سه تخت سینگل
• اتاق دلوکس دابل و یا دلوکس تویین، هر کدام برای اقامت دو فرد
• اتاق برای اقامت چهار فرد به همراه دو تخت سینگل و یک تخت دابل
• اتاق خانوادگی با سه تخت سینگل
• اتاق دلوکس با دکوراسیون و فضای کره‌ای به همراه یک تخت دابل و یک تشک

امکاناتی مناسب در اتاق‌های هتل پرزیدنت سئول تعبیه شده‌اند تا مهمانان اقامتی بدون دغدغه و آسوده داشته باشند. در اتاق‌ها از اینترنت رایگان، یخچال، مینی بار، کتری برقی، تلفن، تلویزیون، حمام با دوش و وان، مبلمان، دمپایی، سشوار، وسایل بهداشتی حمام، کمد لباس استفاده کنید. همچنین تجهیزاتی مانند صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق در اتاق‌ها فراهم است. خوب است توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌های هتل پرزیدنت، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در باشگاه ورزشی مجهزی که در هتل پرزیدنت سئول قرار دارد، می‌توانید به تنهایی و یا در کنار همسفران خود ورزش کنید و شادابی و طراوت را به روح و بدن خود هدیه دهید.

رستوران هتل

در رستوران و کافی‌ شاپ دنج و با شکوهی که در هتل Hotel President Seoul قرار دارد ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید و خوراک‌هایی متنوع و لذیذ سفارش دهید و یا به صورت بوفه میل کنید.

فاصله هتل پرزیدنت سئول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پلازا سئول: ۱۵۰ متر
فاصله تا معبد دئوکسوگونگ: ۴۰۰ متر
فاصله تا بازار نام دائمون: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج شمال سئول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار دانگ دائمون: ۲ کیلومتر


هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul

هتل Hotel President Seoul
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار