gardeshban.ir

کیش در فصل پاییز دارای جشنواره‌ها و تخفیفاتی است که هر کسی را مجاب به سفر می‌کند.
کد خبر: ۵۵۵۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱-1401 July 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
آب و هوای جزیره کیش در پاییز چگونه است؟


کیش در فصل پاییز می‌تواند یکی از مقصدهای مناسب برای سفر شما باشد؛ زیرا دارای جاذبه‌های تفریحی فراوانی است که باعث می‌شود شما از سفر خود نهایت لذت را ببرید. البته لازم به ذکر است که هر شهری علاوه‌بر مزیت هایی که دارد، ممکن است معایبی نیز داشته باشد؛ اما مهم این است که سفر به کیش بیش از معایب، مزیت دارد و شما از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. 

کیش در فصل پاییز از چه نظر مقصد مناسبی است؟

کیش همیشه یکی از انتخاب‌های افرادی است که قصد سفر دارند. این جزیره دارای امکانات تفریحی فراوانی می‌باشد که مهم‌ترین آن ساحل است. ساحل جزیره کیش طرفداران زیادی دارد و محال است کسی به جزیره کیش برود ولی از ساحل دیدن نکند. این نکته نیز قابل ذکر است که اگر به دنبال آرامش در ساحل کیش هستید بهترین زمان سفر پاییز است؛ زیرا ساحل خلوت‌تر و در نتیجه آرامش بیشتری دارد.

کیش در فصل پاییز دارای جشنواره‌ها و تخفیفاتی است که هر کسی را مجاب به سفر می‌کند. قطعا فصل پاییز به خصوص مهر و آبان بهترین فرصت برای رفتن به کیش است؛ زیرا اگر اهل خرید باشید شاهد تخفیفاتی بی‌نظیری خواهید بود. علاوه‌بر‌این تفریحات، کیش در فصل پاییز مقصد مناسبی است زیرا ارزان‌تر است و این بهترین فرصت برای شماست که با هزینه کمتر سفری لاکچری را تجربه کنید. این تفریحات شامل قایق سواری، شاتل و هرگونه تفریح آبی می‌باشد.

آب و هوای کیش در فصل پاییز چگونه است؟

قطعا ما اینجا نیستیم که به شما فقط از مزیت‌های کیش در فصل پاییز بگوییم؛ بلکه هدفمان این است که شما با اطلاعات کامل و درست، تصمیم مناسب را بگیرید. نکته‌ای که قابل ذکر است این است که آب و هوای کیش در فصل پاییز دارای رطوبت زیادی می‌باشد و این موضوع باعث تردید افراد برای سفر به کیش در این فصل می‌شود؛ اما باید گفت که کیش در فصل پاییز گرمای تابستان را ندارد و علاوه‌بر آن بارندگی در این فصل می‌تواند برای شما لذت بخش نیز باشد. پس ارزان‌ترین فصل برای سفر به کیش را به‌خاطر یک ویژگی بد از دست ندهید.

جاذبه‌های سفر به کیش

جاذبه‌های کیش آنقدر زیاد است که می‌تواند شما را روزها سرگرم کند بدون اینکه خسته شوید. اینکه با کدام یک از این جاذبه‌ها تفریح خود را شروع می‌کنید به سلیقه خودتان بستگی دارد، اما اگر فرصت کافی داشتید حتما به همه‌ی این مکان‌ها سر بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این جاذبه‌ها آشنا شوید.

۱- کشتی یونانی جزیره کیش را از دست ندید

به احتمال قوی یکی از زیباترین جاذبه‌های کیش در فصل پاییز کشتی یونانی است. اگر غروب به این مکان بروید لذتی دو چندان نسیب شما خواهد شد؛ زیرا چشم انداز این کشتی در غروب زیبایی غیر قابل وصف دارد. شما می‌توانید زیباترین عکس‌ها را در این منطقه از کیش بگیرید. اگر دوست داشتید که به داخل کشتی بروید باید از مسئولان مربوطه لباس غواصی بگیرید تا بتوانید زیبایی‌های زیر آب را ببینید.

۲- از درختان نارگیل کیش چیزی شنیده‌‌اید؟

شاید برایتان عجیب باشد اما اسم یکی از ساحل‌های جزیره کیش درختان نارگیل است. آن هم به این دلیل که در اطراف این ساحل تعداد بیشماری درخت نارگیل وجود دارد که از این ساحل بهشتی ساخته است تا دل کندن از آن را سخت کند. این جاذبه کیش در فصل پاییز می‌تواند بهترین مکان برای کسانی باشد که به دنبال آرامش هستند‌.

۳- پارک دلفین‌ها مهم‌ترین جاذبه کیش

این پارک اصلا نیاز به معرفی ندارد؛ زیرا تا اسم دلفین می‌آید همه ما مجاب می‌شویم به آنجا برویم تا با دیدن دلفین‌ها لحظاتی را با تفریحی متفاوت سرگرم شویم. اگر به پنگوئن‌ها، دلفین‌ها، گربه دریایی و از این دست حیوانات علاقه دارید حتما از پارک دلفین ها بازدید کنید.  پارک دلفین‌ها سابقه‌ایی ده ساله دارد و کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد. از امکانات این پارک می‌توان به سفره‌خانه سنتی اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد بعد از گشتن در پارک لحظاتی هم برای صرف غذا آنجا سپری کنید.

۴- مراکز خرید جزیره کیش

قطعا خرید‌کردن یکی از هدف‌های اصلی برای سفر به کیش است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم اگر می‌‌خواهید از خرید خود سود کنید حتما در فصل پاییز به کیش بروید؛ زیرا تخفیفات شگفت‌انگیزی در تمام مراکز خرید جزیره کیش وجود دارد. از بازارهای شناخته شده و قدیمی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار سفین
بهکیش
بازار هرمز
مرکز تجاری
بازارمرجان
بازار مروارید
بازار پانیذ
پردیس یک و دو
ونوس
بازار خلیج
بازار مریم

۵-اسکله کیش تفریحی شناخته شده

ساحل و اسکله یکی از تفریحات و جاذبه‌های شناخته شده جزیره کیش است و نیاز به توضیح ندارد. معمولا افرادی که علاقمند به تفریحات دریایی هستند رفتن به اسکله را از دست نمی‌دهند. در این مکان شما هم می‌توانید ماهی‌گیری و هم قایق سواری کنید. یکی از جاذبه‌های این مکان داشتن قایق‌هاس شیشه‌ای است که شما از داخل می‌توانید بیرون را تماشا کنید.

۶-این بار به ساحل کلبه هور بروید

یکی دیگر از ساحل‌های کیش، کلبه هور می‌باشد‌ این ساحل در نزدیکی کشتی یونانی قرار گرفته و شما می‌توانید هر‌دو مکان را باهم بروید. این ساحل دارای آلاچیق است که به شما امکان می‌دهد ساعت‌ها در کنار خانواده‌تان از این جاذبه لذت ببرید. از دلایل زیبایی این ساحل بکر بودن و دیدن حرکات خرچنگ‌ها از نزدیک است. در اطراف این ساحل لنجی قرار گرفته که به علت قدیمی بودن و به گل نشستن آن چشم اندازی زیبا را پدید آورده است. رفتن به این مکان از کیش از فصل پاییز را فراموش نکنید‌.

۷- پارکی ساحلی به نام مرد ماهیگیر کیش

آیا دلیل نام گذاری این پارک به مرد ماهیگیر کیش را می‌دانید؟ اگر به این پارک رفته باشید که قطعا از ماجرا باخبر هستید؛ اما اگر جزو افرادی هستید که به این مکان نرفتند باید به شما بگوییم در قسمت شرقی این پارک مجسمه‌ مردی که در فاصله ۱۲ متری در حال ماهیگیری است، قرار دارد. به همین خاطر به این نام مشهور شده است. این پارک می‌تواند یکی از تفریحات کیش در فصل پاییز باشد.

شب‌هایی به یاد ماندنی در جزیره کیش

قطعا هر مکانی در شب زیبا‌تر می‌شود. شب در واقع سکوتی دارد که آرامش بخش است و همین دلیلی برای لذت بیشتر بشمار می‌رود. کیش هم از این قاعده مستثنی نیست و شب‌های کیش در فصل پاییز و همچنین سایر فصل‌ها جذابیت خاص خود را دارد و مطمئنا انتخاب شما هم است؛ زیرا در شب هم هوا خنک‌تر است و هم حس و حال بهتری به سراع شما خواهد آمد. پس اگر فرصتش را داشتید حتما شب‌های کیش را هم امتحان کنید.

خیالتان از بابت رستوران‌های جزیره کیش راحت

قطعا یکی از نکات مهم هر شهری داشتن رستوران‌های خوب و تمیز است.  رستوران های جزیره کیش را میتوانید با خیال راحت  برای صرف غذا انتخاب و با کیفیت عالی غذا میل کنید. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود. علاوه‌بر این‌ها برخی از رستوران‌ها موزیک زنده نیز دارد تا شما نهایت لذت را از سفر خود به کیش در فصل پاییز ببرید.

نتیجه گیری کیش در فصل پاییز

اگر به فکر سفر در فصل پاییز بودید و خواستید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید حتما جزیره کیش را انتخاب کنید. دلیل آن هم این است که می‌توانید هتل و تور را با قیمتی پایین‌تر تهیه کنید و علاوه‌بر آن از تخفیفات مراکز خرید بهره ببرید. پس قطعا سفر به کیش در فصل پاییز بهترین انتخاب برای شما است. 

سوالات متداول در باره کیش در فصل پاییز

۱- چرا در فصل پاییز به کیش برویم؟

به دلیل هزینه کمتر تور، هتل‌ها، تخفیفات در مراکز خرید و تفریحات ارزان‌تر. در کل در هزینه سفر خود صرفه جویی کرد‌ه‌اید.

۲- کدام مکان‌های دیدنی جزیره کیش در فصل پاییز بهتر هستند؟

پارک دلفین
ساحل و اسکله
پارک مرد ماهیگیر
مراکز خرید
کشتی یونانی

۳- آب و هوای کیش در فصل پاییز چگونه است؟

در این فصل جزیره کیش به گرمای تابستان نیست، بارندگی نیز دارد ولی رطوبت هوا زیاد است و این تنها نکته منفی آن می‌‌باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار