gardeshban.ir

معرفی/
هتل مجلل و لوکس تازه تاسیس یاکاموز به عنوان اولین هتل ۵ ستاره اردبیل شروع به کار کرده است. این هتل مجلل می‌تواند نقش مهمی را در گردشگری اردبیل ایفا کند.این هتل دارای ۶۹ اتاق است.
کد خبر: ۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۱-1401 July 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل مجلل و لوکس تازه تاسیس یاکاموز به عنوان اولین هتل ۵ ستاره اردبیل شروع به کار کرده است. این هتل مجلل می‌تواند نقش مهمی را در گردشگری اردبیل ایفا کند. 

همچنین این هتل با کلیه امکانات رفاهی در مرکز شهر واقع شده و به بسیاری از مکان‌های دیدنی از جمله موزه مردم شناسی اردبیل، دریاچه شورابیل، آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی و مسجد عالی قاپو اردبیل نزدیک است به همین علت توجه گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند. بازار اردبیل خاطر‌ ای از قرن سیزدهم سلسله سلجوقیان است. 

این مجموعه که در فهرست میراث ملی ایران قرار دارد در محدوده مرکزی شهر اردبیل قرار گرفته است. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل زیبا اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. هتل Yakamoz Hotel با ارائه امکانات رفاهی بی‌نظیر و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل یاکاموز اردبیل

کارکنان پذیرش در هتل یاکاموز اردبیل با رویی گشاده و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی هستند. اینترنت بی سیم رایگان در لابی موجود است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. 

با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل خواهد آمد. آسانسور، نمازخانه، سرویس اتاق، رستوران و سالن عروسی از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل ببرید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. هتل دارای استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی است. 

بعد از شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. اتاق جلسه و سالن همایش برای گردهمایی‌ها در دسترس است. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای کودکان دو تا شش سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم بها محاسبه می‌گردد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

این هتل دارای ۶۹ اتاق است. این هتل همچنین ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد که با اضافه کردن تخت به برخی از اتاق‌ها می‌توان ظرفیت را تا ۲۰۰ نفر افزایش داد. انواع اتاق‌های هتل یاکاموز عبارتند از:

• اتاق دو تخته توئین
• اتاق سه تخته امپریال
• اتاق دو تخته رویال
• اتاق سه تخته لندسکیپ
• اتاق دو تخته رویال پلاس
• اتاق چهار نفره
• سوئیت چهار تخته وی آی پی
• اتاق سه تخته امپریال کانکت
• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته دبل لاکچری فیستا
• اتاق دو تخته ویژه معلولین

بیشتر اتاق‌های هتل یاکاموز چشم‌اندازی زیبا از رودخانه بالیقلو و فضای سبز اطراف آن دارند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، مینی‌بار و تجهیزات تهیه چای هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر یک از اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی در نظر گرفته شده است. دسترسی به اینترنت بی سیم در اتاق‌ها امکان‌پذیر است.

رستوران هتل

رستوران هتل با سرو انواع غذاهای سنتی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. روف گاردن و رستوران در فضای باز در طبقه آخر هتل یاکاموز دارای چشم‌اندازی زیبا هستند.

فاصله هتل یاکاموز اردبیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار اردبیل: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد عالی قاپو اردبیل: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی اردبیل: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه شورابیل: ۴.۸ کیلومتر


هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار