gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره مجلل و بسیار لوکس جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو هم برای مسافران تجاری و هم برای کسانی که برای تعطیلات به آذربایجان سفر می‌کنند بهترین انتخاب است.
کد خبر: ۵۵۶۱۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱-1401 July 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل و بسیار لوکس جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو هم برای مسافران تجاری و هم برای کسانی که برای تعطیلات به آذربایجان سفر می‌کنند بهترین انتخاب است و در مرکز شهر واقع شده است. 

در این هتل پیشرفته، از اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با منظره افق باکو و امکانات رفاهی مجلل لذت خواهید برد. مراکز خرید، تفریحی و تجاری اصلی باکو همگی در ۵ دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارند. 

برج‌های شعله باکو، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، باغ فیلارمونیک و قلعه دختر از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. این هتل تنها ۷ دقیقه پیاده تا ایستگاه مرکزی باکو و ۲۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی باکو فاصله دارد. 

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باکو را داشته باشید، هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel با ارائه امکانات رفاهی بی‌نظیر مکان ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. با دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi هتل، تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که می‌خواهید می‌توانید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. با رزرو آسان خدمات حمل و نقل هتل، سفرهای خود را به و از فرودگاه از قبل برنامه ریزی کنید. 

این هتل خدمات کرایه اتومبیل و شاتل ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به هر جایی که می‌خواهید در باکو بروید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. از خود با آبگرم مجلل آبشرون پذیرایی کنید، از باشگاه بدنسازی یا استخر سرپوشیده هتل دیدن کنید و در رستوران‌ها و سالن‌های هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو غذاهای لذیذ را میل کنید.

انواع ماساژها، اتاق بخار، سالن زیبایی با انواع درمان‌های پوستی، مرکز اسپا، سونا و جکوزی در این هتل وجود دارد. اگر در حال برنامه‌ریزی یک رویداد هستید، به فناوری صوتی و تصویری پیشرفته، پذیرایی بسیار تحسین ‌شده و مکان‌های پیچیده، از جمله سالن رقص Sharg Zali، نیاز دارید. پارکینگ در دسترس و رایگان است که توسط هتل برای میهمانان با وسایل حمل و نقل اختصاص داده شده است.

در حین اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان مفید در میز پذیرش می‌توانند با خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، چک این یا خروج سریع، انبار چمدان و صندوق امانات به شما کمک کنند. اگر می‌خواهید بلیط برای بهترین سرگرمی‌های شهر داشته باشید، می‌توانید از خدمات بلیط هتل و تورها کمک بگیرید. 

برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها تعبیه شده استفاده کرده و همانند سایر مسافران اقامت بی‌نظیری را تجربه کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. 

علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel به زبان‌های انگلیسی، آذربایجانی، آلمانی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل

روش‌های سرگرمی متعددی از جمله کلاس‌های آشپزی، یوگا، موسیقی زنده و دوچرخه‌سواری برای پر کردن اوقات فراعت میهمانان در هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو عبارتند از:
• اتاق لوکس
• استودیوی اکسکیوتیو
• سوئیت اکسکیوتیو
• اتاق کینگ پریمییر اکسکیوتیو
• سوئیت کینگ امباسدور
• اتاق خانوادگی با چشم انداز شهر
• اتاق خانوادگی با چشم انداز دریا

امکانات داخل اتاق شامل سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه است تا بتوانید آرامش داشته باشید و از اقامت خود لذت ببرید. این هتل در اتاق‌ها تهویه مطبوع و وای فای رایگان را برای رفاه میهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها منتخب دارای روزنامه، تلویزیون کابلی، پایه آی پاد، میز کار و گاوصندوق لپ تاپ هستند. 

این هتل همچنین در اتاق‌ها یخچال، قهوه ساز یا چای ساز، بطری آب، قهوه فوری و مینی بار را برای میهمانان فراهم می‌کند. هتل با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، در اتاق‌های منتخب، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی ارائه می‌دهد.

رستوران هتل

کافه ZEST Lifestyle در تمام طول روز برای صبحانه، ناهار و شام باز است. طیف وسیعی از صبحانه‌ها و غذاهای کبابی در رستوران Fireworks سرو می‌شود، در حالی که رستوران Oro Nero غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌ها و تنقلات در بار Razzmatazz یا در قهوه خانه Zest لذت ببرند. غذای مخصوص کودک، عصرانه و غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله باکو: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار باکو: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۶.۵ کیلومتر


هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel

هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار