gardeshban.ir

معرفی/
هتل سی‌نور مشهد (Sinoor Hotel) هتلی 5 ستاره در مشهد است که در سال ۱۳۹۳ مصادف با ولادت امام رضا (ع)، با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
کد خبر: ۵۵۶۸۰
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱-1401 July 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر پایتخت معنوی و مذهبی ایران است و همواره به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند. یکی از مهمترین انتخاب ها قبل از سفر انتخاب هتل است.

هتل سی‌نور مشهد (Sinoor Hotel) هتلی 5 ستاره در مشهد است که در سال ۱۳۹۳ مصادف با ولادت امام رضا (ع)، با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد. واقع شدن هتل سی‌نور در خیابان هفده شهریور و مجاورت با مراکز تجاری و مراکز خرید این منطقه و فاصله کم با حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) موقعیت خاص و ویژه‌ای به این هتل بخشیده است که موجب دسترسی آسان مسافران به این مراکز گردیده است.




برای خرید به بازار رضا، مجتمع تجاری آسمان و بازار هفده شهریور دسترسی بسیار راحتی دارید. برای تفریح و گشت‌و‌گذار هم می‌توانید با کمتر از 15 دقیقه رانندگی از پارک کوهسنگی و پارک جنگلی طرق دیدن کنید. گفتنی است این هتل چشم‌اندازی زیبا رو به حرم مطهر و نیز شهر مشهد ارائه می‌کند.

اتاق های هتل

ساختمان این هتل با ۲۲ طبقه و ۲۸۶ اتاق و سوئیت های مجهز از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار است. تمامی ‌واحدها بسیار شیک چیدمان شده و از امکانات کامل رفاهی برخوردارند. تختخواب های راحت و استاندارد، سیستم تهویه‌مطبوع، اینترنت، تلویزیون، صندوق‌امانات، فضای نشیمن، یخچال و حمام از جمله امکانات موجود در همه اتاق هاست.

هتل سی نور مشهد


کسانی که به تنهایی سفر کرده و یا زوج‌ها و گروه‌های دو نفره می‌توانند از اتاق‌ های یک و دو‌ تخته استفاده کنند. برای خانواده‌ها و گروه‌های سه نفره هم اتاق‌های سه‌ تخته موجود است.

اما اگر خواهان اقامتی راحت‌تر با امکانات بیشتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل (سوئیت رویال، سوئیت پرنسس، سوئیت پرزیدنت، سوئیت رضوی، سوئیت سلام) را انتخاب کنید. این سوئیت‌‌ها که در ظرفیت‌های دو تا چهارنفره ارائه می‌شوند با داشتن فضای بیشتر، مبلمان زیبا، اتاق خواب و نشیمن مجزا اقامتی لوکس‌تر را برای شما فراهم می‌کنند.




سوئیت های رویال بالاترین متراژ را به خود اختصاص داده اند. لازم به ذکر است سوئیت های رویال، سوئیت پرزیدنت و سوئیت پرنسس گران ترین اتاق های هتل هستند. سوئیت رضوی و سوئیت سلام از قیمت مناسب تری برخوردارند.

هتل سی نور مشهد


رستوران های هتل

در رستوران «روف گاردن» هتل می‌توانید غذاهای خود را در محیطی با طراحی متفاوت و چشم‌اندازی بی‌نظیر از حرم مطهر نوش‌جان کنید. دیگر رستوران هتل در طبقه 16 و 17 واقع شده که از مرتفع‌ترین رستوران‌های شهر به شمار می‌آید. در این رستوران می‌توانید طعم خوش لذیذترین غذاهای ایرانی در کنار بهترین غذاهای فرنگی را به‌ همراه تماشای نمایی زیبا از گنبد طلا تجربه کنید.

رستوران فست‌فود هتل علاقه‌مندان به این سبک غذا را به صرف انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری دعوت می‌کند. به‌ علاوه یک چایخانه سنتی هم در این هتل موجود است. چیدمان ستنی و فضای دلنشین آن تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف انواع نوشیدنی و خوراک به شما میبخشد.

کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری است. در این کافه با نوشیدنی‌های متنوع و دسرهای خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌شود. همچنین اگر مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24‌ ساعته استفاده کنید.




امکانات هتل سی نور

هتل سی‌نور با امکانات رفاهی و تفریحی و پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرانقدر می‌باشد. از جمله امکانات هتل موارد زیر می باشد؛

رستوران های لوکس در طبقات 16 و 17 هتل با چشم انداز زیبا از بارگاه امام رضا، رستوران سنتی، روف گاردن، کافی شاپ، روم سرویس، مجموعه آبی هتل با امکاناتی منحصر‌به‌فرد همچون حمام ترکی و مغربی، غار نمک، اتاق ماساژ بانوان و آقایان در کنار استخر، سونا و جکوزی، سالن های ورزشی با امکان پینگ پنگ، سالن بدنسازی، فوتبال دستی، سرویس رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس چند منظوره، فست فود، کافی نت، سالن بیلیارد و استخر سرپوشیده از جمله امکانات این هتل هستند.

به‌ علاوه در این هتل برای کودکان هم امکانات متنوعی تدارک دیده شده، سینمای پنج بعدی و اتاق بازی کودکان لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان دلبند شما رقم می‌زند. لازم به ذکر است که هتل سی‌نور مشهد ترانسفر رایگان به حرم مطهر رضوی را در اختیار میهمانان خود گذاشته است.

هتل سی نور مشهد


فاصله با مکان های مهم

فاصله تا حرم امام رضا علیه السلام – 16 دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید آسمان – 9 دقیقه پیاده ‌روی
فاصله تا برج تجاری آکسون – 9 دقیقه پیاده ‌روی
فاصله تا مرکز خرید اطلسیه – 9 دقیقه پیاده ‌روی

چطور به هتل سی نور برویم؟

برای رسیدن به هتل سی نور چند راه در پیش روی شما قرار دارد. راه اول، اگر در پایانه مسافربری مشهد هستید می توانید با سوار شدن خط 83 و 84 در ایستگاه هفده شهریور پیاده شوید و به هتل برسید. راه دوم، چنانچه شما عزیزان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد هستید بسیار سریع تر به هتل سی نور خواهید رسید، به این گونه که سوار مترو شده و در ایستگاه هفده شهریور پیاده شوید. سپس با یک تاکسی کمتر از 5 دقیقه (بدون احتساب ترافیک) به این هتل خواهید رسید.

راه سوم، اگر شما زائران عزیز با قطار به مشهد سفر کرده اید و در راه آهن مشهد هستید می توانید سوار خط 2 مترو مشهد شده و در ایستگاه شریعتی پیاده شوید. سپس سوار خط 1 مترو مشهد شوید و در ایستگاه 17 شهریور پیاده شده و با یک تاکسی در کمتر از 5 دقیقه به هتل پنج ستاره سی‌نور خواهید رسید.

آدرس: مشهد، خیابان هفده شهریور، نبش دانش شرقی

شماره تماس: 05132021000

وبسایت رسمی هتل: hotelsinoor.com
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار