gardeshban.ir

تله کابین صفه اصفهان ، تله کابینی بر فراز شهر اصفهان است که در تفرجگاه کوهستانی صفه قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۷۱۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱-1401 July 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، مکان های تفریحی بسیاری نیز دارد. از جمله این مکان های تفریحی تله کابین صفه اصفهان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

تله كابين صفه اصفهان


تله کابین صفه اصفهان ، تله کابینی بر فراز شهر اصفهان است که در تفرجگاه کوهستانی صفه قرار گرفته است. این تله کابین دارای دو خط می باشد؛ نقطه آغاز خط اول در کنار بولینگ صفه و ایستگاه پایانی آن گردنه باد نام دارد. شما مسیر 1900 متری خط اول را در حالی طی می کنید که مناظر زیبای کوهستان، بام اصفهان و مناظر طبیعی چشم نوازی از شهر پیش روی شما قرار دارند.

در ایستگاه گردنه باد، دمای هوا خنک تر از پای کوه است و همین امر موجب می شود تا در تابستان ها بسیاری به آن مراجعه کنند. امکانات رفاهی نیز در این ایستگاه مهیاست و خاطره ای خوش را برای مراجعان خلق می کند. خط دو تله کابین صفه اصفهان، از گردنه باد آغاز می شود و بعد از طی 800 متر، شما را تا قله کوه صفه می برد و به قلعه تاریخی شاهدژ (یکی از دیدنی های تاریخی مجموعه صفه) می رساند.

تله كابين صفه اصفهان

تله كابين صفه اصفهان
علاوه بر اين امكاناتي نظير رستوران، كافي شاپ، شهربازي ويژه كودكان و بزرگسالان و مركز بولينگ اصفهان با ظرفيت 10خط بازي جهت اوقات فراغت بازديدكنندگان در ايستگاه هاي تله كابين موجود است. با استفاده از این تله کابین می توان تا ارتفاع ۳۲۰ متری کوه صفه بالا رفته و نمای زیبایی از شهر اصفهان را به تماشا نشست.



خوب است بدانید که مجموعه تفریحی صفه علاوه بر تله کابین امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دارد که می توانند یک روز کامل را به خودشان اختصاص دهند؛ مثل شهربازی، بولینگ، زیپ لاین، دیدنی های تاریخی و … .

آدرس : ایران، اصفهان، بلوار شهدای صفه، بلوار تله کابین، مجموعه تفریحی کوه صفه اصفهان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 16:00 الی 22:00 – پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 10:00 الی 22:00

شماره تماس: 031-36759011-14
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار