gardeshban.ir

تعداد گردشگران سنگاپور برای هشتمین ماه متوالی در سپتامبر افزایش یافت و به ۷۵۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.
کد خبر: ۵۵۷۱۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱-1401 July 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
گردشگری سنگاپور رکورد زد



بر اساس آخرین آمار گردشگری سنگاپور تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی سنگاپور در ماه سپتامبر برای هشتمین ماه متوالی رشد را تجربه کرد تا رکورد دیگری پس از کووید به ثبت برساند.

در ماه سپتامبر ۷۵۲ هزار و ۳۰۵ بازدیدکننده ثبت شده بود که از ۷۲۸ هزار و ۷۴۴ بازدیدکننده ثبت شده در ماه آگوست بیشتر بود. اگرچه این رقم جدید بسیار کمتر از ۱.۵ میلیون ثبت شده در سپتامبر ۲۰۱۹ قبل از همه‌گیری است.

اندونزی برای ششمین ماه متوالی با ۱۱۵ هزار و ۴۳۳ بازدیدکننده از ۱۰۸ هزار و ۲۵۲ بازدیدکننده در ماه قبل بالاترین حجم ورود گردشگران را داشت.  

هند نیز همچنان رتبه دوم خود در صنعت گردشگری را برای ششمین ماه متوالی در ماه سپتامبر با ۸۳ هزار و ۲۶۵ بازدیدکننده از ۷۶ هزار و ۲۴۹ نفر در آگوست در اختیار داشت؛ در حالی که مالزی با ۷۹ هزار و ۶۹۲ مسافر نسبت به ۶۳ هزار و ۹۰۵ نفر در ماه قبل، در جایگاه سوم فهرست برترین کشورهای صاحب این گردشگران قرار گرفت.

استرالیا با ۷۹ هزار و ۱۵۰ بازدیدکننده از ۵۶ هزار و ۹۱۷ نفر در ماه آگوست، چهارمین مقصد بزرگ گردشگران در ماه سپتامبر بود.

همچنین چین به عنوان بزرگ‌ترین بازار ورودی سنگاپور از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹، در ماه سپتامبر روند صعودی جذب گردشگران را پشت سر گذاشت و تنها ۱۳ هزار و ۶۰۱ بازدیدکننده داشت. این رقم نسبت به ۱۴ هزار و ۷۳۵ بازدیدکننده آگوست کاهش یافته و به‌ طور قابل‌ توجهی کمتر از ۲۴۸ هزار و ۵۶۸ بازدیدکننده در ماه مشابه سال ۲۰۱۹ است.

در ابتدای سال تا به امروز سنگاپور حدود ۳.۷ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی را گزارش کرده است؛ در حالی که گردشگری سنگاپور انتظار داشت چهار تا ۶ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی برای سال اعلام شده در جولای داشته باشد.

حدود ۲.۲ میلیون نفر از این گردشگران در سه ماهه سوم امسال وارد شدند؛ در حالی که این رقم در سه ماهه دوم حدود ۱.۳ میلیون نفر و در سه ماهه اول ۲۴۶ هزار و ۱۴۵ نفر بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار