gardeshban.ir

نخستین هتل مناسب‌سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۴۰
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱-1401 July 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
نخستین هتل مناسب‌سازی شده افراد دارای معلولیت افتتاح می‌شود



زائرسرای سازمان بهزیستی کشور به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت در مشهد برای استفاده زوار کم‌درآمد و محرومان جامعه با هدف فراهم آوردن زمینه تشرف آسان اقشار کم‌بضاعت جامعه به حرم رضوی تأسیس شده است.

سازمان بهزیستی با توجه به وجود جامعه هدفی 7 میلیونی شامل افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست، معتادان بهبودیافته و ... به منظور بهره‌مندی این قشر از جامعه به زیارت آستان آستان علی‌بن موسی‌الرضا(ع) اقدام به ساخت و تجهیز اولین هتل مناسب‌سازی شده، در مشهد مقدس کرده است.

عملیات گودبرداری و ساختمانی این زائرسرا در زمین اهدایی از سوی بنیاد زائر به متراژ 918 مترمربع از شهریور 1393 در مشهد مقدس و در جوار حرم ثامن‌الحجج(ع) با زیربنای 5790 مترمربع در 9 طبقه، با تعداد 37 واحد با ظرفیت 150 تخت اقامتی به همراه امکانات پارکینگ، رستوران و اداری آغاز شد.

این پروژه به همت خیر نیکوکار «محمدرضا شهسواری» و همکاری بنیاد زائر، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، شهرداری مشهد و سازمان‌های همکار برای اسکان و بهره‌مندی جامعه هدف پس از گذشت چند سال افتتاح می‌شود و عمده فرآیند ساخت و تجهیز آن در یکسال گذشته طی پیگیری‌های صورت گرفته و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مستضعفان در دولت سیزدهم انجام گرفته است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار