gardeshban.ir

شهر زیبای باتومی گرجستان دارای مکان ها و جاذبه های دیدنی زیادی است ، تله کابین آرگو نیز یکی از جاذبه های دیدنی این شهر به حساب می آید.
کد خبر: ۵۵۷۹۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱-1401 July 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهر زیبای باتومی گرجستان دارای مکان ها و جاذبه های دیدنی زیادی است ، تله کابین آرگو نیز یکی از جاذبه های دیدنی این شهر به حساب می آید. ایستگاه این تله کابین در پارک ساحلی شهر و کنار اسکله کشتیهای تفریحی قرار دارد. با سوارشدن تله کابین می توان بر فراز شهر به بالای کوه در دل جنگل رسید که و به نظاره شهر و دریای سیاه پرداخت.

در ایستگاه بالای کوه که به شهر مشرف می باشد ، ساختمان بزرگی است که درون آن رستوران ، فروشگاه مواد غذایی و صنایع دستی وجود دارد و در بیرون از ساختمان تراس بزرگی است که می توان در آنجا به تماشای مناظر اطراف پرداخت ، همچنین در این تراس دوربین چشمی وجود که با انداختن سکه ۱ لاری درون آن می توان شهر باتومی و دریای سیاه را نظاره کرد.

تله کابین آرگو باتومی


تله کابین آرگو در کوه آنوریا واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا حدود ۲۵۰ متر است. این مجموعه دارای مناظر دیدنی فوق العاده ای از شهر، دریای سیاه و کوه‌های اطراف آن بوده و شهر را به ارتفاعات زیبایی متصل ساخته است. این مجموعه با الهام گرفتن از کشتی آرگو ساخته شده و در ساخت آن از نماد بادبان کشتی استفاده شده است.

این تله کابین دارای ۲۰ کابین بوده و در هر کابین ۸ صندلی موجود است. مدت زمان سفر با این تله کابین برای هر طرف حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است. طراحی بی نظیر، سطح بالای ایمنی و مناظر دیدنی پانوراما باعث می‌شود که شما با سوار شدن به این تله کابین، یک تجربه‌ فراموش نشدنی داشته باشید.

تله کابین آرگو باتومی


امکانات تله کابین آرگو در باتومی

از جمله دلایلی که باعث شده تا این تله کابین به یکی از تفریحات مورد علاقه ساکنین باتومی و گردشگران این شهر تبدیل شود، وجود امکانات کافی در هر یک از کابین‌های تله کابین می‌باشد. با سوار شدن در این کابین‌ها می‌توانید به‌راحتی به وای فای رایگان متصل شوید و ویدیوها و عکس‌های خود را در فراز باتومی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

همچنین این مجموعه فضایی را برای تهیه سوغاتی و خوراکی در نظر گرفته است، این فروشگاه کمی بالاتر از فضای تله کابین‌ها قرار دارد و انواع خوراکی‌ها، سوغاتی‌های خاص و نوشیدنی‌های متنوع در آن پیدا می‌شود. به‌علاوه، در این مجموعه دوربین‌های دو چشمی قرمز رنگی قرار گرفته است که علاقه‌مندان با استفاده از آن‌ها می‌توانند شهر را تماشا کنند و تا دور‌دست‌ترین مناظر را مشاهده نمایند. در نهایت این فرصت را دارید تا در فضای باز مجموعه استراحت کنید و از هوای آزاد دلپذیر لذت ببرید.

تله کابین آرگو باتومی


دسترسی

تله کابین باتومی به صورت دقیق در بندر باتومی و خیابان گوگباشویلی واقع شده است. برای این که بتوانید در سفر خود به شهر باتومی به این تله کابین دسترسی داشته باشید باید ابتدا به بندر باتومی رفته و با استفاده از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری به راحتی به این مکان دسترسی پیدا کنید.

از طرفی اگر قصد دارید از تفلیس به باتومی رفته و سپس به تله کابین دسترسی پیدا کنید، می‌توانید به راحتی با استفاده از حمل و نقل شهری به ایستگاه قطار باتومی که در نزدیکی این تله کابین واقع شده است، بروید. این تله کابین از مسجد جامع باتومی حدود ۳۰۰ متر فاصله داشته و با صرف ۶۰۰ متر از میدان پیازای گرجستان نیز می‌توانید به آن دست پیدا کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار