gardeshban.ir

هتل در بافت فرهنگی و تاریخی تفلیس واقع شده و تا جاذبه‌هایی مانند میدان آزادی تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.
کد خبر: ۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱-1401 August 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل شاردن تفلیس از هتل‌های با سابقه تفلیس است که سال‌هاست پذیرای مهمانان و گردشگرانی بوده که به دنبال خرید بلیط هواپیما تفلیس و اقامتی آسوده در این شهر بوده‌اند. موقعیت هتل نیز به گونه‌ای است که به بسیاری از جاذبه‌های تفلیس دسترسی آسانی خواهید داشت. 

هتل در بافت فرهنگی و تاریخی تفلیس واقع شده و تا جاذبه‌هایی مانند میدان آزادی تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل شاردن تفلیس

هتل Sharden Tbilisi با ارائه خدمات و امکانات متنوع توانسته به خوبی رضایت مهمانانش را جلب و آنان را به مهمان وفادار خود تبدیل کند. یکی دیگر از خوبی‌های هتل شاردن آشنا بودن کارکنانش به زبان انگلیسی و روسی است که چالش بزرگ آشنایی به زبان گرجی را برای مهمانان هتل از بین برده است. 

یکی دیگر از چالش‌های سفر برای مهمانانی که اقامت طولانی‌تری را خواهند داشت و آن چالش پاکیزه و مرتب بودن لباس‌ها در سفر است که هتل شاردن با خدمات لباسشویی و نظافت روزانه خود، خیال مهمانان از این بابت را راحت کرده است.

هتل Sharden Tbilisi پذیرش ۲۴ ساعته‌ای دارد‌ که برای تحویل سریع اتاق‌ها همه تلاش خود را به کار خواهد برد و مهمانان می‌توانند در حین مدت انتظار برای تحویل اتاق‌ها از خدمات اتاق چمدان و صندوق امانات هتل استفاده کنند. خدمات تبدیل ارز دیگر خدمتی است که می‌توانید با مراجعه به بخش پذیرش هتل دریافت کنید. خدمات دریافت صورتحساب و چک این/ چک اوت اختصاصی دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. 

راهروها و اتاق‌های بدون سیگار نشان از تصمیم هتل در رابطه با ممنوعیت سیگار در محیط‌های عمومی هتل دارد البته برای مهمانان سیگاری فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته شده است. شاردن خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد که خدمتی کاربردی برای مهمانانی است که می‌خواهند بدون معطلی و سروقت به فرودگاه سئول برسند.

اتاق‌های هتل

هتل شاردن تفلیس اتاق‌های برای طراحی و دکوراسیون اتاق‌های خود سبکی ساده و در عین حال شیک و مدرن را در نظر گرفته که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی بیشتر در هتل است. این اتاق‌ها پنجره‌های نسبتا بزرگی هم دارند که نور مورد نیاز اتاق را تامین و فضای اتاق را بازتر نشان می‌دهد. منظره پیش روی اتاق‌ها منظره‌ای از کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف هتل است. 

اتاق‌های دابل، تریپل، تویین، اتاق‌های استاندارد سینگل، اتاق‌های دابل دلوکس و اتاق‌های اکونومی انواع مختلف اتاق‌های این هتل هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از اتاق‌ها را انتخاب و اقامتتان در تفلیس را آغاز کنید.

امکانات اتاق‌های هتل

همه واحدهای اقامتی هتل مبله و کف آن‌ها موکت شده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و قهوه/ چای‌ساز هستند. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای قرار داده شده تا مهمانان اوقات فراغتشان را با تماشای برنامه‌ّای مختلف تلویزیونی سپری کنند. مهمانان در اتاق‌های خود امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل و دریافت خدمات روم سرویس را خواهند داشت. خدمات روم سرویس نیز درصورت درخواست به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل

هتل فاقد امکانات سرگرمی، تفریحی است اما مهمانان می‌توانند سری به جاهای دیدنی تفلیس زده و از گشت و گذار در جاذبه‌ها و مراکز خرید تفلیس لذت ببرند. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های تفلیس و نحوه دسترسی به آن‌ها می‌توانید از راهنمای سفر به تفلیس سفرمارکت استفاده کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا راه و چاه اقامت در تفلیس را همانند خود تفلیسی‌ها بدانید!

رستوران هتل

صبحانه بوفه هتل همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در اختیار مهمانان هتل است.

فاصله هتل شاردن تفلیس تا اماکن و جاهای دیدنی

فاصله تا پل صلح: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۰.۶ کیلومتر


هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi

هتل Sharden Tbilisi


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار