gardeshban.ir

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه قیمت بلیت‌های جام جهانی قطر شنبه اعلام می‌شود و شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی را داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات عنوان کرد.
کد خبر: ۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱-1401 August 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
قیمت بلیت‌های جام جهانی قطر شنبه اعلام می‌شود



محمد محمدی‌بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور جزئیاتی از پروازهای ایام جام جهانی را اعلام کرد و گفت: تاکنون پرواز از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به مقصد دوحه قطعی شده است و شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هفته گذشته جلسه مشترکی بین وزیر راه و شهرسازی کشورمان به همراه وزیر ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت امور خارجه با وزیر راه قطر برگزار و توافقات مهمی نیز در خصوص پروازهای جام جهانی با مسئولان کشور قطر انجام شد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: جمهوری اسلامی ایران برای جابه جایی تماشاگران مسابقات جام جهانی توافقات خوبی با کشور قطر انجام داده است. شرکت‌های ایران ایر و قطر ایرویز مسئولیت مستقیم گرفتند تا از ۲۸ آبان ماه تا آذرماه در قالب پروازهایی که از قبل برنامه ریزی شده بود که حدود ۲۰ پرواز قطر ایرویز و ۱۳ پرواز ایران ایر داشت و این تعداد پرواز ارتقا یافته و مقرر شد تا ۸۴ پرواز به ایران ایر و ۱۹۸ پرواز به قطرایر ویز افزوده  شود، جمهوری اسلامی ایران بتواند تماشاگران را از شهرهای ایران به شهر دوحه جابه جا کند.

محمدی بخش افزود: برای بازی های ایران که روزهای دوشنبه ۳۰آبان، جمعه ۴ آذر و دوشنبه ۸ آذر است ویژه برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تماشاگران را روزانه به دوحه جابه جا کنیم و سپس بازگردانیم.

وی در خصوص تعیین قیمت بلیت هواپیما در ایام جام جهانی فوتبال توضیح داد: پروازهای خارجی تابع شرایط ویژه‌ای است. با این حال در  این بازه زمانی توافقات خوبی حاصل شد و مقرر شد تا طرف قطری در همین هفته روی سایت خود قیمت بلیت ها را به ویژه برای سه روز بازی های  ایران اعلام  کند. همچنین ایران ایر نیز از شنبه قیمت های بلیت را اعلام خواهد کرد و مردم می‌توانند به سایت مراجعه کنند و بلیت های خود را خریداری کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که سازمان هواپیمایی کشوری چه اقدام عملیاتی برای اجرای سفرهای ارزان در ایام جام جهانی انجام داده است و همچنین در خصوص اینکه آیا مسافران محدودیتی برای خرید بلیت تکی پرواز دوحه دارند یا خیر؟ گفت: محدودیتی برای خرید پروازهای تک نفره برای جام جهانی قطر وجود ندارد. علاقمندان باید در سامانه ثبت‌نام کنند و بلیت جام جهانی را داشته باشند و واکسیناسیون را نیز انجام دهند. همچنین دستورالعمل هایی که وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرده را رویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت‌هایی که اعلام می‌شود چنانچه شامل تور، هتل، یا ترددهای بین شهری باشد موضوعات جداگانه است که مردم با توجه به شرایط می‌توانند مورد توجه قرار دهند و بلیت موردنظر را خریداری کنند.

محمدی بخش تصریح کرد: به جهت رفاه حال مردم برای این سه روز پروازهای خاص پیش‌بینی شده است تا مردم بتوانند از این فضا استفاده کنند و قطر نیز در خصوص این موضوع منعی ندارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار