gardeshban.ir

هتل نادیاس سنانگ لنکاوی، یکی از هتل‌های ۳ ستاره مناسب و مقرون به صرفه برای مسافران جزیره لنکاوی به حساب می‌آید.
کد خبر: ۵۵۹۰۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱-1401 August 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نادیاس سنانگ لنکاوی، یکی از هتل‌های ۳ ستاره مناسب و مقرون به صرفه برای مسافران جزیره لنکاوی به حساب می‌آید. لنکاوی از جزایر زیبای مالزی بوده و با جای دادن جاذبه‌های گردشگری جذاب و اکوتوریسمی موفق به جذب گردشگر از سراسر دنیا است. هتل نادیاس سنانگ لنکاوی در قلب جزیره واقع شده و به ساحل و بسیاری از جاذبه‌ها دسترسی سریع و آسان دارد. 

بنابراین، مهمانان می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه رایج و یا پیاده روی چند دقیقه‌ای از آن‌ها بازدید نمایند. اگر شما هم قصد دارید برای تجربه سفر متفاوت بلیط هواپیما مالزی خریده و به جزیره لنکاوی سفر کنید و در عین حال اقامت راحت و دل‌نشین داشته باشید، هتل نادیاس سنانگ لنکاوی گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. در این هتل انواع امکانات رفاهی و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم گشته‌اند. 

کارکنان هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت به یادماندنی و خوشی را برای مهمانان فراهم کنند و مهمانان نیز پس از گشت و گذارهای طولانی در جزیره و بازدید از جاهای دیدنی لنکاوی، سواحل لنکاوی و ... خستگی‌شان را در اتاق‌های دنجشان در این هتل رفع می‌کنند. ضمناً، در سفر به لنکاوی خرید سوغاتی از بازار شبانه تمونیانگ لنکاوی را از دست ندهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نادیاس سنانگ لنکاوی

امکانات و خدمات متنوع در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. 

پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم کاری، خدمات برای معلولین، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل نادیاس سنانگ لنکاوی به زبان‌های انگلیسی و مالایی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل

در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، سوئیت جونیور، دلوکس کینگ، دلوکس خانواده، دلوکس توئین و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره‌ای از فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. مهمانان می‌توانند هنگام رزرو در ماه رمضان، اتاق‌هایی با پکیج‌های مخصوص رمضان را انتخاب نمایند. اتاق‌های هتل ساده و شیک هستند و دکوراسیون زیبایی دارند. 

اسباب و اثاثیه باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. از ترکیب رنگ‌های مناسب و جذاب در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های رنگ روشن پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است.

امکانات اتاق های هتل

داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل

در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی، خدمات تفریحی جذاب برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان زمانی که در هتل هستند، با استفاده از آن‌ها حوصله‌شان سر نرود. مهمانان می‌توانند در مسابقه گلف هتل شرکت کرده و رقابت دوستانه با مهمانان دیگر داشته باشند. همچنین، شنا در استخر سرپوشیده هتل می‌تواند فعالیت و ورزش خوبی برای مهمانان باشد. در مرکز اسپا انواع خدمات ریلکسیشن و مراقبتی از جمله ماساژ ارائه می‌گردند و روزی سرشار از احساس سبکی و آرامش برای مهمانان می‌سازند.

رستوران هتل

در رستوران هتل نادیاس سنانگ لنکاوی صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل منوی آمریکایی، آسیایی، وگان و حلال است. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. مهمانان می‌توانند غذاهای خوشمزه در رستوران‌ این هتل امتحان کرده و لذت ببرند.

فاصله هتل نادیاس سنانگ لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا فروشگاه چاچا: ۵۰ متر
فاصله تا دنیای زیرآب لنکاوی: ۱۹۰ متر
فاصله تا سرزمین ماجراجویی کروکودیل لنکاوی: ۱۲٫۵ کیلومتر


هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi

هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi

هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi

هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi

هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi

هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi

هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi

هتل Nadias Hotel Cenang Langkawi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار