gardeshban.ir

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: به احتمال زیاد استقبال تماشاگران از مشهد به اندازه‌ای نبوده که شرکت قطری را ترغیب به اختصاص پرواز فوق‌العاده از مشهد در ایام جام‌جهانی کند.
کد خبر: ۵۵۹۳۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱-1401 August 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
چرا مشهد از فهرست پروازهای جام‌جهانی حذف شد؟



حسن جعفری در خصوص علت حذف پروازهای فوق‌العاده مشهد به قطر برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: شرکت هواپیمایی قطر برنامه پروازی از مبداء مشهد را قطع کرده است. به احتمال فراوان شرکت هواپیمایی قطر تشخیص داده که پروازهای معمولی که از فرودگاه مشهد به قطر انجام می‌شود برای جابجایی مسافران جام‌جهانی کفایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی قطر نسبت به نیاز خود پروازهایش را افزایش می‌دهد، ادامه داد: به احتمال زیاد میزان استقبال از مشهد به اندازه‌ای نبوده است که شرکت قطری، پرواز فوق‌العاده‌ای برای ایام جام‌جهانی به مشهد اختصاص دهد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد تصریح کرد: در حال حاضر در هفته ۳ پرواز از فرودگاه مشهد به قطر انجام می‌شود که امکان جابجایی حدود ۷۰۰ مسافر را دارد.

این در حالی است که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، ۳ آبان ماه از قطعی شدن پروازهای فوق‌العاده برای جام‌جهانی از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار خبر داده بود، اما روز گذشته اعلام کرد که پروازهای فوق‌العاده در ایام جام‌جهانی تنها از شهرهای تهران، شیراز، لار و لامرد صورت خواهد گرفت و شهرهای مشهد، اصفهان و کیش از برنامه پروازی شرکت قطری حذف شده‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار