gardeshban.ir

تردد وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 روز جمعه 13 آبان از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد و ‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روز جمعه از رودهن به سمت آمل، ممنوع است.
کد خبر: ۵۵۹۴۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱-1401 August 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
جزئیات یک‌طرفه شدن هراز و کندوان‌/ باران در جاده‌های هشت استان



علی‌اکبر آشوری‌ درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در همه جاده‌های تهران-شمال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ‌تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محور‌های هراز، فیروزکوه و کندوان همچنین‌ آیادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال، نشان می‌دهد.

* باران در برخی جاده‌های هشت استان

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور‌ بیان داشت:‌ در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اصفهان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی‌، خوزستان‌، بوشهر‌، چهارمحال و بختیاری‌، فارس‌، کهگیلویه و بویراحمد و یزد داریم.‌

آشوری اظهار کرد: در ‌دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه ‌کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج-تهران

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها ‌درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌‌های کشور اظهار داشت: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل ساسانی تا کمال شهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده های کمال شهر و گرمدره نشان می‌دهد.


*‌ 3 جاده پرتردد کشور ‌در شبانه‌روز گذشته

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌‌‌کرج-تهران با 145 هزار تردد، آزادراه‌ کرج‌-قزوین با 135 هزار تردد‌ و آزادراه ‌‌‌‌‌‌‌قزوین-کرج با 130 هزار تردد، ثبت شد.

*‌‌ افزایش 8.2 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها

آشوری تصریح کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از‌ رصد‌‌ تعداد‌‌‌ 2386 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 8.2 درصد افزایش ‌نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.3، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* هفت جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت مسدودی جاده‌‌های کشور گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

وی اضافه کرد:‌ همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران و محور ریگان - ایرانشهر‌‌‌‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.‌


*‌ محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های تهران-شمال‌ تا روز شنبه 14 آبان‌ 1401

‌تردد موتور سیکلت تا ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 1401/08/14 در محورهای هراز‌، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 ‌از میدان امیرکبیر کرج ‌‌و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 الی 24:00 روز جمعه مورخ 1401/08/13 از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 22:00 روز جمعه مورخ 1401/08/13  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد از ساعت 16:00 الی 22:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ به صورت مقطعی یک طرفه انجام می شود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون‌ ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ 06:00 الی 24:00 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار