gardeshban.ir

از مزایای این هتل، واقع شدن آن در منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی طرقبه و محوطه وسیع و سرسبز آن است که در تمامی فصول سال با استقبال زیادی مواجه می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۵۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱-1401 August 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر پایتخت معنوی و مذهبی ایران است و همواره به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. 

در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند. یکی از مهمترین انتخاب ها قبل از سفر انتخاب هتل است.

هتل سحاب مشهد (Sahab Hotel) هتلی 3 ستاره واقع در جاده طرقبه، حدود 6 کیلومتری مشهد و نزدیکی امام زادگان یاسر و ناصر می باشد که در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردیده است. می توان نام این هتل را در بین لیست هتل های ارزان مشهد جای داد. این هتل در سال 96 بازسازی شده است.

هتل سحاب مشهد


از مزایای این هتل، واقع شدن آن در منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی طرقبه و محوطه وسیع و سرسبز آن است که در تمامی فصول سال با استقبال زیادی مواجه می‌شود و با چشم اندازی زیبا از کمپ های بهاری و تابستانی در مجاورت رودخانه قرار گرفته است.

فاصله هتل سحاب مشهد تا حرم مطهر زیاد است و جزو هتل های نزدیک حرم نیست. اما این هتل برای کسانی خوب است که می خواهند اقامتی آرام در فضایی سرسبز و خوش آب و هوا داشته باشند.

اتاق های هتل

ساختمان این هتل در ۲ طبقه بنا و ۵۱ باب اتاق و سوئیت از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می ‎باشد. هتل سحاب دارای اتاق هایی با طراحی ساده می باشد که می توانند راحتی را برای مهمانان فراهم کند. چشم انداز رو به باغ در اتاق ها و واحدهای اقامتی هتل زیبایی را به فضای این اتاق ها بخشیده است و هنگام استراحت حس دلنشین را در شما القا می کند.




رستوران های هتل

هتل سحاب دارای چندین رستوران و کافی شاپ با فضاهای متفاوت و متنوع می باشد. رستوران کلاسیک هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف ساختمان اصلی واقع می باشد.

رستوران سنتی واقع در محوطه پایین هتل و در فضای باز، کافه سنتی واقع در محوطه پایین هتل با ظرفیت 10 کومه و کافی شاپ واقع در ساختمان اصلی از جمله دیگر کافه رستوران های هتل می باشد.

هتل سحاب مشهد


امکانات هتل

از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، رستوران با ظرفیت 200 نفر، اینترنت، صبحانه، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارک کودک، چایخانه سنتی، فروشگاه، تاکسی سرویس و… اشاره کرد.

همچنین اتاق های هتل دارای امکانات مناسب از جمله صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم تهویه، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… می باشند.




جاذبه های دیدنی نزدیک هتل

امامزاده یاسر و ناصر

منطقه ییلاقی طرقبه

منطقه بند گلستان

مجموعه تفریحی چالیدره

مرکز خرید ویلاژتوریست

بازار بین المللی بعثت

پارک جنگلی وکیل‌آباد

چطور به هتل سحاب برویم ؟

همانطور که در ابتدا گفتیم این هتل در منطقه ییلاقی طرقبه واقع شده است. برای رفتن به هتل ابتدا باید به سمت انتهای بلوار وکیل آباد بروید و از آنجا وارد جاده طرقبه شوید. در جاده طرقبه پس از طی مسافتی حدودا 6 کیلومتری به هتل می رسید. هتل سحاب مقابل پمپ بنزین در کوچه امام زادگان یاسر و ناصر (ع) قرار گرفته است.

آدرس: مشهد، جاده طرقبه، کوچه امام زادگان یاسر و ناصر

تلفن جهت رزرو: 051-91005105
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار