gardeshban.ir

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای ۳۰ طرح عمرانی بزرگ در این جزیره خبر داد و گفت: این سازمان برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه عمرانی کیش دارد و برای تحقق آن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۶۱۳۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱-1401 August 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
اجرای ۳۰ طرح عمرانی بزرگ در کیش



سعید پورزادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین طرح عمرانی در حال اجرا در جزیره کیش، می‌توان به ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی آن اشاره کرد که هم اکنون بیش از 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان داشت: هم اکنون در حال خرید مبلمان ترمینال هستیم و پس از نصب مبلمان، انجام تست‌های لازم و دریافت تاییدیه از سازمان هواپیمایی کشوری پس از رسیدن به 94 درصد پیشرفت به مرور و با برقراری پروازهای کوچک و محدود بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کیش در عمل به شعار دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نسبت به دیگر مناطق آزاد پیشرو است، افزود: اعتبارات عمرانی این جزیره حدود 40 درصد این اعتبارات در مناطق آزاد کشور را تشکیل می‌دهد.

به گفته معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش تمام اعتبارات عمرانی هزینه شده در این جزیره از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد تامین می‌شود.

پورزادی با اشاره به نیمه کاره رها شدن برخی از پروژه در استان هرمزگان به دلیل کمبود اعتبار، تصریح کرد: در جزیره کیش منابع از محل درآمدها و سرمایه‌های سازمان و بازار سرمایه تامین و همه پروژه‌های زیرساختی تعیین تکلیف شده‌اند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اجرای 30 طرح عمرانی بزرگ توسط سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین و مهمترین آن ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی این جزیره با بیش از 91 درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گفته وی عملیات اجرایی ترمینال جدید فرودگاه کیش با هدف افزایش گردشگران کیش از حدود 2 میلیون به 6 میلیون نفر از سال 91 آغاز شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار