gardeshban.ir

هتل الد سیتی بوتیک تفلیس از هتل های باسابقه گرجستان با امکانات مناسبی است که درست در مرکز شهر واقع شده است.
کد خبر: ۵۶۲۰۶
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱-1401 September 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل الد سیتی بوتیک تفلیس از هتل های باسابقه گرجستان با امکانات مناسبی است که درست در مرکز شهر واقع شده و به خاطر همین موقعیت جغرافیایی خود توانسته رضایت و توجه بسیاری از گردشگران و مهمان را به خود جلب کند. به عبارتی مهمانان هتل تنها با چند دقیقه پیاده روی به بسیاری از اماکن و جاهای دیدنی تفلیس مانند سالن تئاتر روستاولی دسترسی خواهند داشت. 

اینترنت رایگان و تهویه مطبوع بخشی از خدمات و امکاناتی است که Old City Boutique Hotel در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این هتل توانسته تعداد مهمانان وفادار بیشتری را نسبت به دیگر هتل‌های تفلیس به خود جلب کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل الد سیتی بوتیک تفلیس

مهمانانی که در این هتل اقامت دارند، با استفاده از اینترنت رایگان هتل می‌توانند عکس‌ها و خاطرات سفرشان را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و یا پست‌ها و لایو‌هایی در مورد سفرشان داشته باشند. مهمانانی که خودروی شخصی دارند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. 

کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان هستند و اگر در تحویل اتاق با کمی تاخیر مواجه شدید، می‌توانید از خدمات دیگر هتل مانند اتاق چمدان استفاده کنید. هتل دارای اتاق‌ها و راهروهای بدون سیگار است و مهمانانی که می‌خواهند سیگار بکشند باید از فضاهای خارجی هتل استفاده کنند. 

خدمات ترانسفر فرودگاهی (باهزینه)، خدمات خانه داری و میز تور از امکاناتی است که با اقامت در هتل Old City Boutique Tbilisi به آن ها دسترسی خواهید داشت. اگر اقامت طولانی‌تری در تفلیس داشته باشید حتما از خدمات لباسشویی هتل استقبال خواهید کرد چون به شما در پاکیزه نگه‌داشتن لباس‌هایتان کمک خواهد کرد. 

ورود حیوانات به هتل آزاد است اما ممکن است هزینه‌ای بابت ورود حیوانات درخواست شود. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما تفلیس مهمان این شهر شده‌اند حتما به دنبال استفاده از وسیله‌های حمل و نقل عمومی تفلیس خواهند بود اما هتل الد سیتی با ایجاد امکان کرایه خودرو، مهمانانش را بی‌نیاز از تاکسی‌ها و سایر وسیله‌های حمل و نقل عمومی در تفلیس کرده‌اند.

اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل با سبک مدرن و رنگ‌های شاد خود انرژی و حال خوب را به مهمانان منتقل می‌کنند. برخی از اتاق‌های هتل دارای بالکن و برخی از اتاق‌ها مختص مهمانانی طراحی شده که از ویلچر استفاده می‌کنند. شما می‌توانید مطابق با نیاز خود یکی از اتاق‌ها را انتخاب و با خرید بلیط هواپیما تفلیس، اقامت خود در تفلیس را آغاز کنید.

امکانات اتاق‌های هتل

همه واحدهای اقامتی هتل الد سیتی بوتیک مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند تا مهمانان اوقات فراغتشان در اتاق‌ها را به تماشای برنامه‌های متنوع تلویزیونی مشغول شوند. امکان اتصال به اینترنت هتل در تمامی اتاق‌های هتل وجود دارد. حوله، بیده، سشوار و لوازم بهداشتی از جمله امکانات سرویس های بهداشتی اتاق‌ها هستند. کتری برقی و یخچال دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل

هتل فاقد خدمات و امکانات سرگرمی است اما نیازی هم به چنین امکاناتی نخواهید داشت چون تفلیس جاهای دیدنی، موزه‌ها و مراکز خریدی دارد که نباید به سادگی از کنارشان گذشت. برای آشنایی بیشتر با تفلیس می‌توانید از راهنمای سفر به تفلیس استفاده کنید.

رستوران هتل

رستوران هتل تلاش می‌کند تا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت غذاهایی خوش‌طعم و مزه را برای مهمانان سرو کند. این رستوران از وعده غذایی صبحانه تا شام پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل الد سیتی بوتیک تفلیس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک ۹ آوریل: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۱ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی گیاه‌شناسی گرجستان: ۱.۹ کیلومتر


هتل Old City Boutique Tbilisi

هتل Old City Boutique Tbilisi

هتل Old City Boutique Tbilisi

هتل Old City Boutique Tbilisi

هتل Old City Boutique Tbilisi

هتل Old City Boutique Tbilisi

هتل Old City Boutique Tbilisi

هتل Old City Boutique Tbilisi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار