gardeshban.ir

منطقه گون گورن (Güngören) از کوچکترین مناطق شهری استانبول می باشد که در مرکز بخش اروپایی این شهر قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۲۱۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱-1401 September 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
زمانی که اسم استانبول را می شنوید اولین چیزی که به ذهن شما راه پیدا می کند خرید کردن است. اگرچه استانبول شمار بسیار زیادی خیابان خرید و مراکز خرید دارد که می توانید تمامی محصولات با کیفیت را پیدا کنید اما برای خرید عمده با قیمت مناسب تر باید به منطقه مخصوص عمده فروشی بروید.

منطقه گون گورن استانبول


منطقه گون گورن (Güngören) از کوچکترین مناطق شهری استانبول می باشد که در مرکز بخش اروپایی این شهر قرار دارد. همسایگان این منطقه، مناطق زیتون بورنو، باهچه لی اولر، باکرکوی، باعجیلار و اسنلر می باشند. این منطقه مرکز عمده فروشی هاست و افراد زیادی را برای خرید به سمت خود می کشاند.

در منطقه گونگورن استانبول مراکز خرید عمده، انبارهای پوشاک و کفش و انبارها و دپوهای تولیدات ورزشی متعددی وجود دارد که این موضوع سبب مراجعات فراوان روزانه و شلوغی منطقه گردیده است. مغازه های زیادی در این منطقه به خرید و فروش مشغول می باشند. مرتر مشهورترین محله گونگورن است که مرکز کارخانه های نساجی شهر و منطقه ای معروف با نقش مهمی در اقتصاد می باشد.

یکی از مزایای این منطقه نزدیک بودن آن به بازار عمده فروشی معروف مرتر است که مجموعه ای از فروشگاه های لباس و کارخانه های تولیدی لباس از برندهای معروف را در خودش جای داده است. انواع لباس های خاص، باکیفیت و زیبا، البته با قیمت ارزان و با صرفه در این منطقه پیدا میشود.

بازار مرتر استانبول به دلیل فروش عمده انواع لباس های خاص، با کیفیت و زیبا با قیمت ارزان و با صرفه؛ بهشتی رویایی برای تجار لباس و همین طور مشتریان پوشاک از سراسر دنیا می باشد. اگر قصد دارید که به صورت حرفه ای خرید کنید، بازار مرتر استانبول می تواند یکی از گزینه های قابل توجه، مناسب و بی بدیل در لیست انتخاب های شما باشد.

منطقه گون گورن استانبول


مغازه های عمده فروشی لباس های زنانه این منطقه، خریدارهای حرفه ای را به منطقه گون گورن می کشاند. با وجود اینکه در این مغازه ها فروش بیشتر به صورت یورویی و دلاری انجام می شود اما باز هم بسیار به صرفه است.

این منطقه که در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است، دارای بافت ساختمانی نسبتا قدیمی می باشد اما از ساختمان های آن به خوبی نگهداری و مراقبت شده است. به همین دلیل اغلب بافت های قدیمی تر این منطقه نیز از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند.

منطقه گون گورن دارای تاریخ قابل توجهی نیز می باشد. به عنوان مثال در زمان حکومت عثمانی ها، در اطراف این منطقه یک شکارگاه بسیار معروفی بوده است که پادشاهان امپراتوری عثمانی از آن برای تفریح و شکار استفاده می کردند.

مرکز خرید کاله اوت لت


بازارها و مراکز خرید منطقه گون گورن

این منطقه دارای مراکز خرید و پاساژهای قابل توجهی می باشد که شما می توانید از آن ها برای خرید کالاهای مد نظر خود به ویژه پوشاک با قیمت عمده استفاده کنید. تعدادی از بهترین مراکز خرید این منطقه مراکز زیر می باشند؛

مرکز خرید کاله اوت لت (Kale Outlet Center Shopping Center)
مرکزخرید مرتر گون گورن (Merter Gunguren)
مرکز خرید اوزدیلک کاله سنتر (Özdilek-kale Avm Şubesi)
مرکز خرید گون گورن پارک (Güngören Park AVM)
مرکز خرید استار آرنا (Star Arena Avm)

منطقه گون گورن استانبول



چطور به این منطقه برویم ؟

آسان ترین روش دسترسی به منطقه گونگورن استفاده از مترو است. ولی علاوه بر آن مجموعه خطوطی از اتوبوس ها و متروبوس ها از این منطقه عبور می کنند که دسترسی به آن را تسهیل کرده است.

اتوبان E5 از جنوب این منطقه میگذرد و اگر ماشین شخصی دارید می توانید به راحتی از این بزرگراه به گون گورن برسید. همچنین متروی خط M1 در گون گورن ایستگاه دارد و مثل همه مناطق استانبول اتوبوس و دلموش به وفور موجود است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار