gardeshban.ir

هتل قصر الضیافه قدس هتلی شیک و پنج ستاره است. این هتل تازه تأسیس در میان هتل‌های مشهد مشهور بوده و دارای ۴ طبقه و ۲۲۵ اتاق است.
کد خبر: ۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱-1401 September 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل قصر الضیافه قدس هتلی شیک و پنج ستاره است. این هتل تازه تأسیس در میان هتل‌های مشهد مشهور بوده و دارای ۴ طبقه و ۲۲۵ اتاق است. با توجه به محل قرارگیری این هتل در خیابان شیرازی دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا خواهید داشت که این مورد جزو مزیت‌های هتل در انتخاب مسافر به هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد به شمار می‌رود. با انتخاب این هتل بی‌شک از اقامتتان راضی خواهید بود، همچنین برخورد پرسنل بسیار عالی بوده و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. 

سفر به شهر مشهد در میان ایرانیان مرسوم است و در طی ماه‌های مختلف عازم این شهر مقدس می‌شوند و در این سفر می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنند، برخی از جاهای مشهور عبارت‌اند از موزه نادری مشهد، پارک کوهسنگی، بوستان مینیاتوری، کاروانسرای باباقدرت، خانه توکلی، خانه تاریخی ملک، آرامگاه پیر پالاندوز و گنبد هارونیه.

امکانات عمومی هتل قصر الضیافه مشهد

در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به طور ۲۴ ساعته فعالیت دارند. در لابی هتل قصر الضیافه می‌توانید به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشید. همچنین محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است، زیرا ممکن است برخی از مسافران به وسیله ماشین شخصی سفر کنند، بدین‌جهت خیالشان از بابت ماشینشان آسوده خواهد بود. 

از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به روم سرویس اشاره کرد که لوازم و خوراکی‌های موردنیاز به اتاق مسافران ارسال می‌شوند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، به راحتی می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند اتاق رزرو کنند. 

در طبقه ۲- این هتل محلی به عنوان اتاق چمدان دایر شده است تا در صورت نیاز وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس استفاده کنید. ممکن است در حین اقامت لباس‌هایتان نیاز به شستشو داشته باشد که در این صورت می‌توانید به بخش لاندری بروید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به سونا، حمام سنتی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اتاق بازی کودکان اشاره کرد که در این هتل در حال راه اندازی هستند و به زودی آماده خدمت رسانی می‌شوند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته رویال، دو تخته سلام، سوئيت دوخوابه سلام. همه واحدهای این هتل به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند که برای بهره‌مندی از خدمات خانه‌داری نیازی به هزینه مجزا ندارید. در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید، مطمئناً از انتخابتان پشیمان نخواهید شد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق رزرو دوباره خواهید شد. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، اتو، بالکن، تلویزیون و تلفن. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. در هنگام اقامت در هتل قصر الضیافه نیازی به پرداخت هزینه برای کودکان زیر دو سال ندارید. برای کودکان دو تا شش سال نیز طبقه مقررات هتل هزینه مربوط دریافت می‌گردد و در نهایت برای افراد بالای شش سال هزینه به طور کامل محاسبه می‌شود.

رستوران هتل

در این هتل می‌توانید به کافی‌شاپ بروید و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌های متنوع را سفارش داده و میل کنید. همچنین رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و محلی را برای مسافران ارائه می‌دهند. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود. سالن‌های غذاخوری، رستوران و کافی‌شاپ در طبقه اول این هتل دایر شده‌اند.

فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه نادری مشهد: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۶ کیلومتر


هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار