gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره مجلل داتای (The Datai Hotel Langkawi) واقع در جزیره لنکاوی، در امتداد یک ساحل خصوصی قرار گرفته است. این هتل که در قلب یک جنگل بارانی ۱۰ میلیون ساله قرار دارد، یک استراحتگاه و یک مقصد فریبنده است.
کد خبر: ۵۶۲۸۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱-1401 September 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل داتای واقع در جزیره لنکاوی، در امتداد یک ساحل خصوصی قرار گرفته است. این هتل که در قلب یک جنگل بارانی ۱۰ میلیون ساله قرار دارد، یک استراحتگاه و یک مقصد فریبنده است. جنگل بارانی سرسبز استوایی استراحتگاه، هر اتاق، سوئیت و ویلا را با مناظر خیره‌کننده در بر می‌گیرد. 

این پناهگاه آرام مکانی برای برقراری ارتباط مجدد با طبیعت و اعتلای روح شماست، زیرا به شما امکان می‌دهد تا سلامت ذهن، بدن و روح را پرورش دهید. خلیج داتای توسط نشنال جئوگرافیک به عنوان یکی از ده ساحل برتر جهان رتبه بندی شده است و همراه با جنگل‌های اطراف استراحتگاه میزبان تعداد زیادی از حیات وحش است که برخی از آن‌ها بومی این منطقه هستند. 

این هتل ۱۱ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. موزه سه بعدی هنر در بهشت، تله کابین لنکاوی و بازارشبانه تمونیانگ از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا به شمار می‌آیند که مورد استقبال میهمانان و گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که ۱۱.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل The Datai Hotel Langkawi اقامت خوبی را در این منطقه تجربه کنید.

امکانات کلی هتل داتای لنکاوی

پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، خدمات دربان و انبار چمدان از جمله خدماتی هستند که در هتل The Datai Hotel Langkawi ارائه می‌شوند. اینترنت بی سیم رایگان در همه قسمت‌های هتل قابل دسترسی است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای آسودگی خاطر شما صندوق امانات نیز در دسترس است. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای افرادی که از لحاظ جسمانی کم‌توان یا ناتوان هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود. 

از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. این هتل کاملا یک هتل غیر سیگاری است و سیگار کشیدن تنها به فضاهای معین شده محدود می‌شود. خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. اسپای هتل منویی از ماساژ و درمان‌های بدن را ارائه می‌دهد. دوچرخه‌های کوهستان نیز بدون پرداخت هزینه برای استفاده در دسترس هستند. میهمانان به یک مرکز تناسب اندام و دو زمین تنیس در Els Club Teluk Datai دسترسی دارند که ۵ دقیقه با ماشین از استراحتگاه فاصله دارد. 

هتل داتای لنکاوی دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدمات گفته شده خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ژاپنی، مالایی، فیلیپینی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل

برای سرگرمی خود در حین اقامت در هتل داتای لنکاوی می‌توانید در کلاس‌های آشپزی، یوگا و تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی شرکت کنید. همچنین می‌توانید در فعالیت‌هایی مانند ماهیگیری، غواصی، تنیس یا گلف شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل داتای لنکاوی دارای ۵۴ اتاق، ۴۰ ویلا، ۱۲ سوئیت و ۱۴ ویلای ساحلی است که منظره‌ای از طبیعت اطراف را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای مجموعه Canopy که در ساختمان‌های اصلی واقع شده‌اند، راهی لذت‌بخش برای تجربه داتای لنکاوی و مناظر خیره‌کننده آن هستند و می‌توانند یک انتخاب خوب برای میهمانانی که دوست دارند نزدیک استخر اصلی ، اتاق غذاخوری و سالن لابی باشند. 

اتاق کانوپی لوکس ۶۳ متر مربع مساحت دارد و در ساختمان اصلی قرار دارد. یک بالکن در فضای باز به جنگل بارانی می‌نگرد. این اتاق شامل یک اتاق خواب و اتاق نشیمن است که دارای یک تخت کینگ یا تخت‌های دو نفره با ملافه‌های کتانی پنبه‌ای مصری، میز تحریر، میز روشویی و دو تخت خواب مبله است. حمام و اتاق رختکن دارای دوش و دستشویی مجزا، وان حمام، روشویی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. 

امکانات رایگان عبارتند از: یک مینی بار ، وای فای رایگان، امکانات تهیه چای و قهوه، گاوصندوق شخصی، درگاه‌های شارژ چند منظوره و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای. پنج اتاق کانوپی لوکس گاردن ۶۳ متر مربع مساحت دارند و در طبقات پایینی ساختمان اصلی با دسترسی مستقیم به یک پاسیو خصوصی در فضای باز با صندلی و چتر آفتاب قرار دارند. این اتاق شامل یک اتاق خواب و اتاق نشیمن است که با یک تخت کینگ سایز یا تخت‌های دو نفره با ملافه‌های کتانی پنبه‌ای مصری، میز تحریر، میز روشویی و دو تخت خواب مبله شده است. اتاق کانوپی پرمیوم ۶۳ متر مربع مساحت دارد و در طبقه بالای ساختمان اصلی قرار دارد. بالکن مناظر لذت بخشی از محیط سرسبز را ارائه می‌دهد. مجموعه‌ای از دوربین‌های دوچشمی برای تماشای گیاهان و جانوران یک افزودنی خاص در این اتاق‌ها است.

رستوران هتل

رستوران‌های برنده جایزه به طعم‌های عجیب و غریب و سنت‌های آشپزی منطقه ادای احترام می‌کنند.

The Gulai House در یک جنگل بارانی دور از هتل واقع شده است و رستورانی در فضای باز است که غذاهای مالایی و هندی سرو می‌کند. اتاق غذاخوری غذاهای غربی و محلی را سرو می‌کند، در حالی که The Pavilion غذاهای تایلندی را در فضای باز ارائه می‌دهد.

فاصله هتل داتای لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پل آسمان لنکاوی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا تله کابین لنکاوی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا بندر تلاگا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مزرعه برنج سوخته: ۱۰.۴ کیلومتر


هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi

هتل The Datai Hotel Langkawi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار